Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere nederlendere? Jeg synes ikke navnet Doutzen er noe fint på norsk.

Skrevet

Vilde eller Sunniva?

Henrik er bestemt om det blir gutt.

Anonymous poster hash: b3a6c...af3

Sunniva!

Skrevet

Hva syntes dere om navnet Anton? Altså med uttalen Anton og ikke Antån. Syntes det var litt rart i starten, men hvor mer jeg tenker over det hvor mer liker jeg det :)

Anonymous poster hash: 1ce26...05a

Meh. Helt ok. Litt rart :P

Skrevet

Ingolf liker jeg! Hadde en bestefar som het det, og han var verdens snilleste :) Men på den annen side kan det minne litt om Adolf, og det er ikke like hyggelig.

Anonymous poster hash: 16ded...863

Det har ikke jeg tenkt på, uff.. bare tenkt på han Ingolfen i Vinskvetten, Ingolf Kvamme. :)

hva med Arthur, Invgald, Bengt, Hjalmar, Eldar, Hallstein...

• Liker 1
Skrevet

?? :)

Anonymous poster hash: 1ce26...05a

Syns det er helt greit! Hadde ikke reagert på en unge som het det, men hadde ikke brukt det selv :)

Skrevet

hva med Arthur, Invgald, Bengt, Hjalmar, Eldar, Hallstein...

Jeg likte ingen av disse, men skulle jeg valgt ett, ville det vært Arthur.

Skrevet

Jeg likte ingen av disse, men skulle jeg valgt ett, ville det vært Arthur.

Liker din ærlighet :) Postet de mest på tull, for det er jo ganske gamle navn. Men glad du likte Arthur, det het min kjære farfar.

Nei skulle jeg hatt en unge skulle den hette dino eller dina om det var jente :fnise:

Skrevet

Liker din ærlighet :) Postet de mest på tull, for det er jo ganske gamle navn. Men glad du likte Arthur, det het min kjære farfar.

Nei skulle jeg hatt en unge skulle den hette dino eller dina om det var jente :fnise:

Dino har jeg nevt under en "det styggeste navnet du har hørt". Det ER det styggeste navnet jeg har møtt noen som het. Stakkars liten gutt, bestemora var så flau når hun sa det. Ikke akkurat ambisjoner om at sønn skal bli noe med et slikt trash-navn.

Dina er ok.

Anonymous poster hash: 248be...7bc

• Liker 4
Skrevet

Dino har jeg nevt under en "det styggeste navnet du har hørt". Det ER det styggeste navnet jeg har møtt noen som het. Stakkars liten gutt, bestemora var så flau når hun sa det. Ikke akkurat ambisjoner om at sønn skal bli noe med et slikt trash-navn.

Dina er ok.

Anonymous poster hash: 248be...7bc

er det noen som virkelig kaller ungen sin for dino eller dinosaur? Det er så mange idiotiske og rare navn der ute. Man tenker jo ikke på ungene lenger, men på hvor kule og unike man selv er

• Liker 1
Skrevet

Hva synes dere om Arn?

Anonymous poster hash: 351ce...46d

Skrevet

Vi står mellom Magnus og Oskar. Mannen liker Magnus best, jeg Oskar. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: cbb26...712

Skrevet

Vi står mellom Magnus og Oskar. Mannen liker Magnus best, jeg Oskar. Hva synes dere?

Oskar likte jeg best av de to navnene :) Magnus synes jeg er et litt kjedelig navn :P

Anonymous poster hash: 66eda...5e4

• Liker 1
Skrevet

Magnus :)

Anonymous poster hash: c9fa4...bf9

• Liker 1
Skrevet

Magnus! Det er nydelig!

Skrevet

er det noen som virkelig kaller ungen sin for dino eller dinosaur? Det er så mange idiotiske og rare navn der ute. Man tenker jo ikke på ungene lenger, men på hvor kule og unike man selv er

Det er 117 menn som har Dino som første fornavn :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er 117 menn som har Dino som første fornavn :fnise:

Stakkars dem

Skrevet

Hva tenker dere om Pernille? :)

Anonymous poster hash: ab412...bda
Skrevet

Har alltid vært svak for Oskar, men begge de to navnene er kjempefine:)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...