Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 3.1.2020 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om navnet Solan? 🤔😊

Anonymkode: 1dd8d...d61

Veldig flåklypa, men et stilig navn ☺️

Anonymkode: f1b47...de3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leif eller Gunvor.

Anonymkode: cdb87...a98

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm jeg vet ikke jeg. Men det jeg vet er at dette hører hjemme i den store navnetråden.

Hva er det egentlig som får enkelte til å tro at de er altfor spesielle til å bruke den store navnetråden?

Anonymkode: 16b4e...13b

Der får man jo ikke svar. Se hvor mange svar Ts har fått her da! 

Til Ts: 

Bjørg

Kåre

Marit

Svein

Anonymkode: ec9bc...25b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foreslår Majestetus om det blir en gutt. Det er mitt nye favorittnavn. Skal for alltid foreslå det til alle som spør meg om guttenavneforslag. Gjerne i kombinasjon med Hans. 

Anonymkode: cdb87...a98

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gunnar og Georg! 

Anonymkode: 922a9...f62

Første jeg tenkte på👍

AnonymBruker
Skrevet

Bernt

Anonymkode: 5f5d7...76d

AnonymBruker
Skrevet

Geir eller Grete.

Anonymkode: 8fa27...192

AnonymBruker
Skrevet

Lars eller Mari

Anonymkode: 009ab...cc9

Skrevet

Gunnar og Agnes

Gunnar og Jostein

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Proximus skrev:

Inni alt dette her, jeg synes Gunnar er et fint navn jeg ^^, 

Enig! Kjekt å se gamle navn bli tatt i bruk. 

Jeg syns Ragnar, Torgeir, Torstein, Jonas, Eilif er fine guttenavn sammen med Gunnar. Jeg har to gutter selv, men kan ikke si navnene deres :P

Jeg aner ikke hvorfor, men jeg tror du får gutt Ts, derfor står det helt stille på jentenavn! 

Skrevet

Gutt: Even 

Jente: Agnete, Live/ Liva

AnonymBruker
Skrevet

Gunnar og Knut/Arvid/Torvald/Johan/Martin/Åsmund/Sigurd/Tryggve/Sigmund/Oddbjørn/Øivind

Eller Gunnar og Else/Ida/Jorunn/Agnes/Anja/Idun/Tora/Tove/Åse/Åsa/Snefrid/Solveig

Anonymkode: dbde9...ef1

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om Agathe?

Anonymkode: b5e35...f0a

AnonymBruker
Skrevet
På 6.1.2020 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Agathe?

Anonymkode: b5e35...f0a

Fint!

Anonymkode: df33b...757

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, morgenkåpedyret skrev:

Aselina og Leo

Aselina, hvor kommer det fra? Aldri hørt før. Minner meg om vaselin av en eller annen grunn, men var ikke et stygt navn 😛 Men Adelina/Avelina synes jeg er litt finere, men ulik mening er bare bra. 

Anonymkode: d7c11...2b0

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, morgenkåpedyret said:

Aselina og Leo

Aselina? Har du vært borti feil tast på tastaturet siden s og d er ved siden av hverandre? Adelina er fint, Aselina har jeg aldri hørt om. Leo er også et fint navn :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, morgenkåpedyret skrev:

Aselina og Leo

Leo er et veldig gammelt navn, et trygt valg😊 Tror navnet begynner å bli bemerket. Vet om en Leo som er 8 år, han er oppkalt etter sin tipptippoldefar eller noe i den gata. Den tipptippen het faktisk Leo Leander 😀 

Skrevet
12 timer siden, Millimani skrev:

Aselina? Har du vært borti feil tast på tastaturet siden s og d er ved siden av hverandre? Adelina er fint, Aselina har jeg aldri hørt om. Leo er også et fint navn :) 

Har ikke trykket feil på tastaturet. Aselina het min oldemor, er en eldre utgave av navnet Selina/Celina. 😊 synes forøvrig at Aseline også er fint. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aselina, hvor kommer det fra? Aldri hørt før. Minner meg om vaselin av en eller annen grunn, men var ikke et stygt navn 😛 Men Adelina/Avelina synes jeg er litt finere, men ulik mening er bare bra. 

Aselina er et gammelt navn, min oldemor het det. Og hun var fra ei bygd i Hordaland. Alltid likt det navnet. 😊

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...