AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9041 Del Skrevet 5. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...Linus... venter en gutt på senvinteren og har så lyst til å kalle han det. Så var det noen som sa at det er fint på en liten gutt, men ikke på en voksen mann...og da ble jeg i tvil. Hva tenker dere? Anonymkode: 60d90...0ea Enig. Man må tenke på at barnet blir en voksen Anonymkode: 94baf...255 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. desember 2019 #9042 Del Skrevet 5. desember 2019 Linus i svingen 😉 Passer på en liten gutt, men ikke når han blir voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9043 Del Skrevet 5. desember 2019 Ikke fint som voksen, "barnslig" og veldig lite maskulint navn Anonymkode: c427f...497 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9044 Del Skrevet 5. desember 2019 Linus er fint! Typisk svensk navn. Linus Walhgren er en kjent skuespiller, så navnet skjemmer da ingen. Anonymkode: 1f82f...56b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9045 Del Skrevet 5. desember 2019 Det er bare tull at noen navn er barnebarn. Like lite som navn er bestemornavn. Navnet vokser med barnet. Linus blir voksen, og Olga kan være en baby Anonymkode: 18ad1...340 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9046 Del Skrevet 5. desember 2019 Hva med Silas? Litt i samme gate, bare mer maskulint i mine ører. Anonymkode: 09a49...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. desember 2019 #9047 Del Skrevet 5. desember 2019 1 hour ago, Twilight_Sparkle said: Jeg syns det reddes av at Anna og Hanna uttales med ulikt trykk - Anne og Hanne hadde vært verre i så måte. Om du liker det hadde jeg kjørt på. 😊 Det finnes da steder i landet hvor dette også uttales med samme trykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundaen Skrevet 5. desember 2019 #9048 Del Skrevet 5. desember 2019 Jeg vet om mange som heter Linus, de blir voksne. Når de blir voksne så er det like naturlig å hete det som hvilket som helst annet navn. Velg det navnet dere liker best. Folk har meninger uansett. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9049 Del Skrevet 5. desember 2019 Tenker bare på Linus i svingen, tror det er derfor jeg tenker barnenavn. Men bedre enn mange andre navn som barn får nå for tiden. Anonymkode: ec578...e9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9050 Del Skrevet 5. desember 2019 Greit navn, det. Det får meg til å tenke på operativsystemet Linux, som ble laget av en mann ved navn Linus, og Linus Pauling, som har to nobelpriser. Jeg tenker verken Linus i svingen eller søt baby sånn helt umiddelbart. Anonymkode: c5238...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 5. desember 2019 #9051 Del Skrevet 5. desember 2019 Kjenner en Linus, og jeg tenkte det samme da han var baby. Nå er han tenåring, og navnet passer ham fortsatt selv om han snart er to meter lang. Velg det navnet dere liker! Det vokser med barnet! Jeg kjenner også barn med "voksennavn", men de kler navnene sine allikevel! Kjør på hvis det er Linus dere liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9052 Del Skrevet 5. desember 2019 5 minutter siden, Ulrikke skrev: Kjenner en Linus, og jeg tenkte det samme da han var baby. Nå er han tenåring, og navnet passer ham fortsatt selv om han snart er to meter lang. Velg det navnet dere liker! Det vokser med barnet! Jeg kjenner også barn med "voksennavn", men de kler navnene sine allikevel! Kjør på hvis det er Linus dere liker! Så godt å høre! Anonymkode: 60d90...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9053 Del Skrevet 5. desember 2019 Liker ikke så myke navn. Liker litt hardere konsonanter, spesielt i guttenavn. Milo, Linus, Noa, Liam syntes det blir så sukkersøtt. Anonymkode: 4d6d3...66d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9054 Del Skrevet 5. desember 2019 Tenker bare på Linus i svingen. Og er enig i at det blir i samme gate som Matheo, Liam, Milo osv. Anonymkode: 75047...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermammsen75 Skrevet 5. desember 2019 #9055 Del Skrevet 5. desember 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: ...Linus... venter en gutt på senvinteren og har så lyst til å kalle han det. Så var det noen som sa at det er fint på en liten gutt, men ikke på en voksen mann...og da ble jeg i tvil. Hva tenker dere? Anonymkode: 60d90...0ea Kjenner en Linus og synes det er kjempefint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9056 Del Skrevet 5. desember 2019 Syns det er et periodenavn og tenker at den perioden er over. Type moderne for noen år siden - syns det er kjedelig med slike «trendnavn» som er i vinden for en periode Anonymkode: 41dd6...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9057 Del Skrevet 5. desember 2019 Forslag til jentenavn av samme sjanger som klinger godt med Lars? Liker godt Johanne, Inga, Sigrid og Agnes - men føler ikke vi kan velge de da de er valgt av nær familie/venner. Anonymkode: ea9ae...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilblimamma90 Skrevet 5. desember 2019 #9058 Del Skrevet 5. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forslag til jentenavn av samme sjanger som klinger godt med Lars? Liker godt Johanne, Inga, Sigrid og Agnes - men føler ikke vi kan velge de da de er valgt av nær familie/venner. Anonymkode: ea9ae...b89 Solveig og Signe synes jeg er veldig fine 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9059 Del Skrevet 5. desember 2019 Tenker på en tynn pinglegutt. Hvorfor kaller folk barna sine nussete/pinglete navn? Spesielt slemt mot gutter tenker jeg... Anonymkode: 9c418...5de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 5. desember 2019 #9060 Del Skrevet 5. desember 2019 Linus er kult. Men når det gjelder navn er det egentlig meningsløst å spørre på er forum hva folk synes, i og med at alle liker forskjellige navn. Velg et navn dere liker selv og drit i hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg