Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Har noen et forslag på fine navn på B? Både gutt og jente.

Anonymkode: d7c11...2b0

Birgitte, Benedikte, Bente, Beate, Birthe, Bella

Benjamin, Brede, Brage

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

aha! Jeg tenkte at de ikke skulle være vanlige blant småbarn, og stå i stil til søskenflokken :) 

tror «Vilde» hadde sluppet å bli «Vilde M» f.eks ;) 

men.. med det tatt i betraktning; 

Max, Hugo, Theo, Isak, Alvin, Dennis, Tristan og Storm

Serine, Mathea, Leonore, Mathilda, Filippa, Tine og Elina

Anonymkode: 64290...6d9

Takk for flere forslag :) Som du ser av navnene så har jeg gitt hakket mindre vanlige til mine, enn far har gitt til sine 😛 Og jeg vil fortsatt ikke ha veldig populære. Så kan gjerne tenke på hvilke som passer med Madelen og Julian. Far har også dobbeltnavn på sine som ikke brukes, men jeg vil kun ha ett navn. 

Hugo er vel på vei opp? Ellers liker jeg godt det navnet, og Dennis. Alvin er jeg litt redd ikke vil passe godt på en voksen mann? 

Av jentenavnene der liker jeg kun Mathilda og Elina, men Mathilda/Mathilde går ikke pga andre i familien. 

Anonymkode: 36c87...443

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for flere forslag :) Som du ser av navnene så har jeg gitt hakket mindre vanlige til mine, enn far har gitt til sine 😛 Og jeg vil fortsatt ikke ha veldig populære. Så kan gjerne tenke på hvilke som passer med Madelen og Julian. Far har også dobbeltnavn på sine som ikke brukes, men jeg vil kun ha ett navn. 

Hugo er vel på vei opp? Ellers liker jeg godt det navnet, og Dennis. Alvin er jeg litt redd ikke vil passe godt på en voksen mann? 

Av jentenavnene der liker jeg kun Mathilda og Elina, men Mathilda/Mathilde går ikke pga andre i familien. 

Alvin er et gammelt navn, vet om to eldre karer med navnet. Alvin Harald og Marinius Alvin. Faktisk. 

• Liker 1
Skrevet
På 15.8.2019 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Har noen et forslag på fine navn på B? Både gutt og jente.

Bjørn, Bjørnar

Birgit, Birgitte, Birgitta

Anonymkode: 89e96...2dc

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selmer, Bastian, Albert, August, Samuel, Gustav, Vincent, Sivert, Nikolai, Kornelius, Didrik, Konrad.

Serine, Helena, Bertine, Taletta, Othelia, Cornelia, Ulrikke, Tobine, Leona, Adelia, Karoline, Pernille, Joanna, Iselin, Elvira. 

Anonymkode: 62ad3...b8c

• Liker 1
Skrevet

Hva synes dere om navnet Bella? 

Anonymkode: 1dd8d...d61

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det passer best på en hund. 

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hundenavn.

Skrevet
På 16.8.2019 den 12.57, AnonymBruker skrev:

Noen navn som passer til en mine/dine-søskenflokk med Madelen, Julian, Ida og Marius? 

Vet ikke om det er gutt eller jente enda. Vil helst ikke ha på topp 50, eller noen som begynner å bli veldig populære. 

Evelyn, Cecilia, Adele, Ailin, Nadine, Patrick, Adrian, Niclas, Hektor.

Anonymkode: 90e12...898

Skrevet
På 17.8.2019 den 7.59, AnonymBruker skrev:

Aner ikke om Hugo er på vei opp, hakke sjekka 😁 ellers er fine guttenavn han kan bli voksen med; Arthur, Konrad, Charles, Louis, Kornelius, Olav og Tidemann 👌🏻

Maud, Margrethe, Nelly/Nellie og Oline til jente :)

• Liker 1
Skrevet
På 17.8.2019 den 15.05, AnonymBruker skrev:

Alvin er et gammelt navn, vet om to eldre karer med navnet. Alvin Harald og Marinius Alvin. Faktisk. 

Alvin havnet på lista her nå, ble godkjent av resten av familien :) Takk for supert forslag!

På 18.8.2019 den 1.01, AnonymBruker skrev:

Selmer, Bastian, Albert, August, Samuel, Gustav, Vincent, Sivert, Nikolai, Kornelius, Didrik, Konrad.

Serine, Helena, Bertine, Taletta, Othelia, Cornelia, Ulrikke, Tobine, Leona, Adelia, Karoline, Pernille, Joanna, Iselin, Elvira. 

Anonymkode: 62ad3...b8c

Bastian er på lista, Samuel liker jeg, men litt for bibelsk. Sivert er kult! 

Pernille liker vi alle veldig godt, og så har jeg forelsket meg i Tomine, men far hater det (og dermed regner jeg med han ikke liker Tobine heller). 

På 18.8.2019 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Evelyn, Cecilia, Adele, Ailin, Nadine, Patrick, Adrian, Niclas, Hektor.

Anonymkode: 90e12...898

Hektor er på lista, jentenavnene der synes jeg kanskje blir litt for feminine? Adrian er fint, men mener det var veldig populære for ti år siden. Mulig jeg husker feil :) Takk! 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke om Hugo er på vei opp, hakke sjekka 😁 ellers er fine guttenavn han kan bli voksen med; Arthur, Konrad, Charles, Louis, Kornelius, Olav og Tidemann 👌🏻

Maud, Margrethe, Nelly/Nellie og Oline til jente :)

Jeg liker veldig godt navn med R, men vi må ha to etternavn, og begge inneholder r... Blir så altfor hardt da 😕 

Tidemann er derimot utrolig stilig! Og Louis, men det er så mange talemåter pga dialekt, at jeg tror det dessverre utgår. Samme med Oline, som egentlig var et sterkt ønske her, jeg sier nemlig OLLine, og klarer ikke venne med til annen talemåte. Nellie er fint!

• Liker 1
Skrevet

Ulrik, William eller Jakob?

Anonymkode: 73597...8a6

Skrevet

Det blir nok Amalie🌸👏❤️

Anonymkode: 408ae...199

Skrevet

Hva tenker dere om Ada? Blir det årets klatrer på listene?

Anonymkode: 225d2...c70

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ulrik :) 

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Vanskelig å si om det blir "årets klatrer" for de kan det jo bli flere av ;) Men jo - jeg kan tenke meg at det er et navn som klatrer :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp.. hørte senest om ei i dag som fikk navnet Ada :P 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ulrik😊

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om flere Ada i alderen 0-1,5 år :) 

• Liker 1
Skrevet

Vet også om flere Ada i alderen 0-3 år.

• Liker 1
Skrevet

Castor?

Anonymkode: 11ff3...76c

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said: