Gå til innhold

Han vil bare ta en sex stilling!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er en gutt jeg har sex med sånn innimellom, og han vil bare ha en sexstilling! Jeg skjønner hvorfor, for han er veldig flink på den. Det er deilig og alt det der, men det begynner å bli litt kjedelig. Han kommer alltid, men han må da ville oppleve noe nytt han også?

Hvordan kan jeg på en fin måte få han til å ta meg i andre stillinger? Jeg er ikke en sånn type som bare kan dominere og si hva han skal gjøre heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har sex med typen, så spør jeg bare "kan du ta meg bakfra nå?" Han trenger ikke få det spørsmålet igjen ;) Eller så tar begge initativet til en ny stilling :)

Jeg ville slettes ikke finnet meg i det om min type (eller, sexpartner for den saks skyld) kun hadde tatt meg i EN stilling. Da hadde jeg faktisk blitt rastløs.

Vi begynner som regel i misjonær, for der kan man ligge å koseknulle lenge. Så varierer det mellom å ri han, han tar meg bakfra, jeg ligger på magen mens han tar meg bakfra, han ligger bak meg sidelengs, jah... Det må ikke kun være en stilling, og alle de stillingene jeg nevnte er kjempe deilig stillinger! Bare si til han under akten, at "kan du ta meg *sånnogsånn* nå? *sepåhanmeddådyrøyne* haha

Anonymous poster hash: e9d2f...427
Skrevet

Huff. Det må enten være ei heidundrende stilling, eller så må det være grusom kjedelig. (Jeg føler med deg for jeg hadde en kjæreste som ikke "skjønte poenet med bruk av mer enn to stillinger"

Hvor gammel er han, hvor erfaren. Kan det være noe med hans "seksuelle sjøltillit"? At han innerst inne ikke tiltror seg at han fikser flere stillinger?

Skrevet (endret)

Hei Julie

Hmmmm

Tja, du kan jo snakke med han om det. Evt ta frem Kama Sutra boka... Spørre han om han har forsøkt noen av stillingene?

Er jo Utallige stillinger, Julie Dessuten er dere jo begge med på dette... For å få må man gi osv.

www.gifsmaniac.com/gifs-animes/coquin/kamasutra-anime/coquin-kamasutra-anime-19.gif

Lykke til

Endret av Stjernesol
Skrevet

Huff. Det må enten være ei heidundrende stilling, eller så må det være grusom kjedelig. (Jeg føler med deg for jeg hadde en kjæreste som ikke "skjønte poenet med bruk av mer enn to stillinger"

Hvor gammel er han, hvor erfaren. Kan det være noe med hans "seksuelle sjøltillit"? At han innerst inne ikke tiltror seg at han fikser flere stillinger?

Han er 28. Sier han har hatt sex med 30 partnere så jeg forventet litt mer. Han er flink, skal ikke klage i det hele tatt altså men jeg vil ta noen liitt mer spennende stillinger, liker å utforske.

Skrevet

Han er 28. Sier han har hatt sex med 30 partnere så jeg forventet litt mer. Han er flink, skal ikke klage i det hele tatt altså men jeg vil ta noen liitt mer spennende stillinger, liker å utforske.

Kan virke som om han er litt redd noen ganger. Første gangen vi hadde sex sa han: går det bra? Vil bare at han skal gi på alt han har og ta meg i alt unntatt anal, ahhhaa.

• Liker 1
Skrevet

Kan virke som om han er litt redd noen ganger. Første gangen vi hadde sex sa han: går det bra? Vil bare at han skal gi på alt han har og ta meg i alt unntatt anal, ahhhaa.

Da bør du jo også fortelle han det. To get better you need to listen!

Skrevet

Hm. Det er visst ikke så enkelt som at mange partnere er synonymt med stor erfaring hos menn heller. (Jeg har oppdaget det hos kvinner)

Noen mennesker er ganske "enkle i kosten" for å si det slik.

Eneste jeg kan komme på, er å foreslå stillinger. Og hvis du mangler ideer, google f.eks sexstillinger.

Skrevet

Bind han fast og ri han, slikk han litt på kuken og si "når skal du knulle meg sånn og sånn ellers får du ikke mer" :P

Skrevet

Jeg vet ikke om det at han bare "vil ha en stilling" betyr at han nekter å ha andre, eller om det betyr at han ikke tar intiativ til andre stillinger. Kanskje han er usikker slik som deg på om det er greit å ta slike intiativ og at han derfor holder seg til det "trygge". Jeg ville vært direkte med ham, enten ved å spørre ham eller tydelig vise at du ønsker å bytte stilling mens dere har sex. Dersom han er usikker, så vil det være lettere for ham på denne måten. Dersom han er sta og vil holde seg til denne ene, tror jeg han nok innser at det er bedre med enn fornøyd sexpartner, enn at alt skal gå på hans premisser hele tiden, hvis han tenker seg nøye om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...