Gå til innhold

jeg hater mensen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater at legevitenskapen ødela menstruasjonen min så jeg savner den. Jeg er så forbanna sur at jeg måtte gå på kjemisk lobotomering i åresvis så jeg mistet kroppen min. Hadde jeg kunnet saksøkt staten hadde jeg gjort det på dagen.



Anonymous poster hash: 9c197...4f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt sykt at de tvangsmedisinerer mennesker med legemidler som gjør at folk blir helt mongiser, og at man ikke har noe man skulle ha sagt om sin egen medisinering. Tilfeldigvis blir ingen friske heller. Men legemiddelindustrien tjener MASSE PENGER på å ødelegge hjernen og kroppen på folk. De lobotomerer jo folk ennå, bare ikke fysisk. Det er jo vold.



Anonymous poster hash: 9c197...4f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 ganger i året? :fnise:

Anonymous poster hash: 707d1...660

Ja mensen kommer 13-14 ganger i året. Hva er det som er så morsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh. Merker ingen forskjel på om jeg har den eller ikke foruten om at jeg må ha med bind. Men jeg har jo hverken PMS, smerter, ubehag eller noe som helst heller da. Og ut fra alt jeg hører så skal jeg visst prise meg lykkelig for det :fnise:



Anonymous poster hash: 72c3f...e6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mensen kommer 13-14 ganger i året.

Kommer ikke mer enn 12 ganger i året for min del. Er jeg unormal jeg da? :sjenert:

Anonymous poster hash: 84e3f...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke mer enn 12 ganger i året for min del. Er jeg unormal jeg da? :sjenert:

Anonymous poster hash: 84e3f...83f

Nei. Noen får det hver 4. uke og noen hver 3.uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke mer enn 12 ganger i året for min del. Er jeg unormal jeg da? :sjenert:

Anonymous poster hash: 84e3f...83f

Jeg har den 14 eller mer, kort syklus på bare 23-24 dager. Men det orker jeg ikke så jeg har den bare 3-4 ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mensen jeg... :plystre:

Men det er veldig nylig at jeg har begynt å like det (føler det er betryggende siden jeg da vet jeg ikke er gravid :fnise: ) og jeg har abonement på Bonjour Jolie som alltid gjør det mye hyggeligere å ha mensen. Snacks, tamponger og "pampering items" i postkassen hver mnd? Ja takk! :danse: Dessuten er det den enkleste og billigste måten å få tak i Tampax Radiant og Pearl til Norge på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste jeg vet med mensen, er alt ubehag som følger med. Mensenkviser, oppblåsthet, løs mage, magesmerter, samt at jeg svetter sykt mye! Jeg hater deg mensen!!!!

Anonymous poster hash: 9c190...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meningen fra naturens sin side at vi skal ha mensen 14 ganger i året, år etter år. Det er meningen at vi skal føde mange barn.

Det argumentet der har jeg aldri helt forstått/vært enig i..

Når man går gravid er det slimhinnene i livmoren som løsnes og kommer ut som blod/slim. Dette skjer fordi egget ikke ble befruktet under eggløsningen og man ikke ble gravid.

Dette gjør at jeg ser for meg at slimhinnene blir "gamle og gufne" ( :-/ )om man ikke har mensen på mange mnd/år?

De vil vel ihvertfall forringes på en eller annen måte, siden grunnen til at de løsner og det blir dannet nye, er for å ha optimale vekstvilkår for et lite foster?!

Jeg har absolutt ingen forskning som støtter dette, men bare noe jeg har tenkt altfor mye på..

Anonymous poster hash: 5e725...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de som fødte 12-14 barn for en 100 år siden? De levde jo ikke lenge, døde gjerne lenge før de ble 60.

Skal vi egentlig føde mer enn 2-5 barn hver??



Anonymous poster hash: f75d3...3d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de som fødte 12-14 barn for en 100 år siden? De levde jo ikke lenge, døde gjerne lenge før de ble 60.

Skal vi egentlig føde mer enn 2-5 barn hver??

Anonymous poster hash: f75d3...3d3

De døde jo ikke generelt tidlig pga barnefødsler, men mangel på vaksine,medisiner, hygiene og riktig ernæring.,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AAa... jeg slenger meg på.

Prøv min syklus på sånn 21 dager - det blir mensen sånn 18 ganger i året. En uke blod, en uke "fri", en uke PMS, neste uke MENSEN.

Begynte på Cerazette, der mister visst mange jenter mensen helt. Min kropp: konstant mensen.

Hate my horrible life. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det argumentet der har jeg aldri helt forstått/vært enig i..

Når man går gravid er det slimhinnene i livmoren som løsnes og kommer ut som blod/slim. Dette skjer fordi egget ikke ble befruktet under eggløsningen og man ikke ble gravid.

Dette gjør at jeg ser for meg at slimhinnene blir "gamle og gufne" ( :-/ )om man ikke har mensen på mange mnd/år?

De vil vel ihvertfall forringes på en eller annen måte, siden grunnen til at de løsner og det blir dannet nye, er for å ha optimale vekstvilkår for et lite foster?!

Jeg har absolutt ingen forskning som støtter dette, men bare noe jeg har tenkt altfor mye på..

Anonymous poster hash: 5e725...83a

Har tenkt på dette selv...hva om man utsetter mensen gjennom store perioder av livet, kommer overgangsalderen senere da? Er det sånn at når kroppen har tømt seg for alle egg, at det er da man kommer i overgangsalderen? Sikkert et dumtbspørsmål..

Anonymous poster hash: 9c190...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på dette selv...hva om man utsetter mensen gjennom store perioder av livet, kommer overgangsalderen senere da? Er det sånn at når kroppen har tømt seg for alle egg, at det er da man kommer i overgangsalderen? Sikkert et dumtbspørsmål..

Anonymous poster hash: 9c190...ea4

Tror ikke man får overgangsalder fordi man er "tom for egg" (haha, høres utrolig rart ut ;-) )

Er det ikke mer hormonstyrt?

Anonymous poster hash: 5e725...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...