AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Jeg skal kjøpe en strap on som jeg (mann) skal bruke på henne. Men når jeg ser målene på en strap on dildo på nettet så står diameter 4 cm... Er det da snakk om omkretsen ? Jeg er ca 14 cm tykk vil den da passe ? Anonymous poster hash: 2a2f9...3c1
Gjest Vena Cava Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Du er 14 cm i omkrets, det er noe annet enn diameter. Prøv å mål diameteren på deg først, du får sikkert et helt annet tall
Aliquis Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Den vil nok ikke passe om diameteren er 4 cm, og du har en 14 cm tykk penis nei. For å være ærlig tror jeg ikke den passer andre steder heller.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Den vil nok ikke passe om diameteren er 4 cm, og du har en 14 cm tykk penis nei. For å være ærlig tror jeg ikke den passer andre steder heller. Hvordan måler man diameter ?Anonymous poster hash: 2a2f9...3c1
Aliquis Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Hvis vi går ut fra at dildoen er omtrent rund vil den ha 12.5 cm i ommkrets. Altså vil den ikke passe.
Aliquis Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Hvordan måler man diameter ?Anonymous poster hash: 2a2f9...3c1 Del omkretsen på pi
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Del omkretsen på pi Jeg er elendig i matte kunne du tatt regnestykke for meg ?Anonymous poster hash: 2a2f9...3c1
Aliquis Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Jeg er elendig i matte kunne du tatt regnestykke for meg ?Anonymous poster hash: 2a2f9...3c1 4.46 cm
Gjest KateW Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Jeg forstår ikke hva omkretsen på din penis har med strap-on å gjøre? Har du tenkt å putte strap-on inni penis? Poenget med strap-on er vel at mennesker uten penis, eksempelvis kvinner, bruker den til å pule andre, kvinner eller menn, analt eller vaginalt. 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 Jeg forstår ikke hva omkretsen på din penis har med strap-on å gjøre? Har du tenkt å putte strap-on inni penis? Poenget med strap-on er vel at mennesker uten penis, eksempelvis kvinner, bruker den til å pule andre, kvinner eller menn, analt eller vaginalt. Jeg kommer bare etter noen sek så rekker ikke å få tilfredsstilt dama på den tiden. Så tenkte kanskje strap on kunne vært tingen bare vanlig dildo blir litt upersonlig . En strap on så er er det liksom jeg som puler hu Anonymous poster hash: 2a2f9...3c1
NonJuan Skrevet 22. september 2014 #11 Skrevet 22. september 2014 Jeg forstår ikke hva omkretsen på din penis har med strap-on å gjøre? Har du tenkt å putte strap-on inni penis? Poenget med strap-on er vel at mennesker uten penis, eksempelvis kvinner, bruker den til å pule andre, kvinner eller menn, analt eller vaginalt. hahahahahahahahhahahahahahah, tror jeg henter en pose Popcorn... denne kan bli festlig... Her har du et lite vorspiel http://matte.hiof.no/vrekka/geometri/omkretssirkel/p-omkretssirkel.html 1
Gjest KateW Skrevet 22. september 2014 #12 Skrevet 22. september 2014 Jeg kommer bare etter noen sek så rekker ikke å få tilfredsstilt dama på den tiden. Så tenkte kanskje strap on kunne vært tingen bare vanlig dildo blir litt upersonlig . En strap on så er er det liksom jeg som puler hu Anonymous poster hash: 2a2f9...3c1 Ok, men hva har da omkretsen på penis med saken å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #13 Skrevet 22. september 2014 Jeg tipper han snakker om en type sleeve-on som det har blitt diskutert her tidligere. Spørsmålet er vel bare hvem som misforstår hva. Hvis TS tror alle strap-on er slik vil han få seg en overraskelse Anonymous poster hash: 54f5f...c28
NonJuan Skrevet 22. september 2014 #14 Skrevet 22. september 2014 (endret) TS Jeg tror ikke du skal bekymre deg for det..... Jeg forstår at du gjerne vil ha "Den følelsen" at det er du som gjør det Kjøp heller en wallMounted eller lignende, så kan du sette den fast på steder hvor sugekopper setter seg fast.. så kan hun bestemme tempo osv selv... Hun kan i dette tilfellet også leke med deg. Om ikke.... kjøp en strapon som glir godt og som ikke trenger tonnevis med glidekrem Lykke til Endret 22. september 2014 av NonJuan 1
Gjest KateW Skrevet 22. september 2014 #15 Skrevet 22. september 2014 Jeg tipper han snakker om en type sleeve-on som det har blitt diskutert her tidligere. Spørsmålet er vel bare hvem som misforstår hva. Hvis TS tror alle strap-on er slik vil han få seg en overraskelse Anonymous poster hash: 54f5f...c28 JA! Det kan være! Åh nå fikk jeg bilder i hodet!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #16 Skrevet 22. september 2014 Hva med kukbelte eller å binde opp kuken for å bli mer utholdelig? Anonymous poster hash: c6734...275
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #17 Skrevet 22. september 2014 Jeg forstår ikke hva omkretsen på din penis har med strap-on å gjøre? Har du tenkt å putte strap-on inni penis? Poenget med strap-on er vel at mennesker uten penis, eksempelvis kvinner, bruker den til å pule andre, kvinner eller menn, analt eller vaginalt. Gikk på kondomeriet i dag. De hadde strap on som var hul inni, altså er den Laget for menn og til kuken deres den hadde bare omkrets 12,5 cm da og jeg er 14. Så spørs om jeg får den på. Men skal prøve. Så nei var ikke sleeve jeg mente og strap on er også ment for menn som skal pule dama si Anonymous poster hash: 2a2f9...3c1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #18 Skrevet 22. september 2014 Gikk på kondomeriet i dag. De hadde strap on som var hul inni, altså er den Laget for menn og til kuken deres den hadde bare omkrets 12,5 cm da og jeg er 14. Så spørs om jeg får den på. Men skal prøve. Så nei var ikke sleeve jeg mente og strap on er også ment for menn som skal pule dama si Anonymous poster hash: 2a2f9...3c1 Prøv heller sleeve. Det er mye deiligere både for deg og henne. Kjennes mere ekte ut. Snakker av erfaring;) Har prøvd hul strap- on, men da kjente jeg ikke så mye. Men sleeve bruker vi flere ganger i uka. Finnes i alle slags mulige størrelser, og de melker kuken godt.Anonymous poster hash: d97d6...785
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #19 Skrevet 22. september 2014 Prøv heller sleeve. Det er mye deiligere både for deg og henne. Kjennes mere ekte ut. Snakker av erfaring;) Har prøvd hul strap- on, men da kjente jeg ikke så mye. Men sleeve bruker vi flere ganger i uka. Finnes i alle slags mulige størrelser, og de melker kuken godt.Anonymous poster hash: d97d6...785 Har prøvd 3 forskjellige sleeve. 2 av dem fikk jeg ikke på meg Pga tykkelsen min. Og den siste fikk jeg på meg. Men da ble det altfor tykt så vi fikk den ikke inn i dama. Så det var ikke noe for megAnonymous poster hash: 2a2f9...3c1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #20 Skrevet 22. september 2014 Har prøvd 3 forskjellige sleeve. 2 av dem fikk jeg ikke på meg Pga tykkelsen min. Og den siste fikk jeg på meg. Men da ble det altfor tykt så vi fikk den ikke inn i dama. Så det var ikke noe for megAnonymous poster hash: 2a2f9...3c1 prøv rx- sleeve. De er veldig bra:)Anonymous poster hash: d97d6...785
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå