AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Hvis jeg begynner på p-piller utenom da jeg har mensen. Eks en uke etter at jeg har hatt mensen. Vil jeg da få mensen igjen når jeg begynner på pillene, eller vil mensen komme når jeg tar de hvite pillene etter 21 dager? Anonymous poster hash: af33e...3cc
Sølvrosen Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Les i pakningsvedlegget om du kan starte andre dager enn første mensdag. Du vil ikke like lett tilpasse deg pille-syklusen hvis du ikke starter på første mensdag, så du kan få mellomblødninger. Du må bruke kondom i 7 dager etter start, og hvis det ikke står noe om at du kan starte andre dager enn første mensdag bør du bruke kondom hele første brett for å være sikker. Hvis du ikke forstår det som står i pakningsvedlegget kan du si hvilket merke p-pillene er, så kan jeg si om du kan starte andre dager enn første mensdag.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Du får mensen etter at du er ferdig med brettet (21 pillene). Anonymous poster hash: fca42...ca8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå