Gå til innhold

Billig høstferie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og samboeren min har veldig lyst til å gjøre noe i høstferien, men budsjettet er veldig stramt nå. Dessuten skal begge jobbe, så vi har muligheten til å være borte i maks to dager. Vi har tilgang til bil. Hva ville dere gjort? Vi har hund, så om hun kan bli med (ellers være hos mamma) så er jo det supert.

Jeg har alltid hatt skikkelig lyst til å reise til Lofoten, men det er jo veldig langt. Vi kan evt ta fly, men da må det være billig!

Har dere noen tips til meg? :laugh: Hvis dere har tips til noe vi kan gjøre i Oslo/Akershus så tar jeg imot det også (det er her vi bor)

Anonymous poster hash: d421a...706
Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Lofoten er nok ganske dyrt, dessverre. Det er Widerøe som flyr til flyplassene i Lofoten, og du kan jo gjøre et søk på deres hjemmesider på de aktuelle datoene for moro skyld, men jeg tror neppe du kommer så veldig mye under 2000 kr per person hver veg, dvs i underkant av 8000 kr bare for reisen. I tillegg er overnattingsprisene også blant Norges høyeste.

Et minicruise med Color Line er et billigere alternativ, dersom dere tar sjansen på litt ruskete vær, som det gjerne kan være i oktober.

Ellers er telttur på fjellet en budsjettmulighet, i alle fall dersom dere har turutstyr fra før (eller mulighet til å låne).

En tredje mulighet er å se om dere finner et hotelltilbud i en by innen grei kjøreavstand. Sjekk f.eks hotels.com, evt hotellkjedenes egne nettsider og sorter på pris fra lav til høy. Kanskje en tur til Gøteborg eller noe kan oppnås til en grei pris?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...