Gå til innhold

blæresmerter om vinteren?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i fire år nå fått smerter etter jeg tisser. Dette skjer kansje 2-3 ganger ila sommeren, men hver dag etter hvert eneste dobesøk om vinteren. Denne uka har det begynt igjen. Det samsvarer med kulde. Er bedre i helgene, og går over etter ca en time. Er sjekket opp og ned men er ingenting fysisk feil med meg. Har tatt MR, sjekket nyrene, gynekologisk, ultralyd av både blære og urinveier, og innvendige undersøkelser av blæra. Blodprøver og masse urinprøver. Det eneste som lindrer er varme. Smertestillende fungerer dårlig. Har holdt meg unna alle mulige matvarer som er syrlige, og også basiske. Gått et år uten å spise sitron, tomater, sjokolade osv, men ingen forskjell.

Noen som kan gi noen tips og råd? Veldig merkelig situasjon, og det er flaut og ødlegger livskvaliteten min. Har vært mye sykemeldt på de kaldeste vinterdagene.

Anonymous poster hash: f6bb1...10b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også prøvd fysioterapi, for å løse opp bekkenmusklaturen.

TS

Anonymous poster hash: f6bb1...10b
Skrevet

Sånn har jeg det innimellom,ikke påvist uiv..men hos meg er det ubehag og føles dom uiv er rett rundt hjørnet. Men det er det ikke:'( føler også at rett innforbi urinrøret er det irretert, ..blir gaaal.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen fler?

Anonymous poster hash: b3555...984

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...