Gå til innhold

Migrene pga. Cerazette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste opplevd sterk hodepinne. Var hos legen mandag forrige og ble sykmeldt hele uken. Jeg hadde diare, feber, kvalme, og var sliten. Orket ingen lyder og ingen andre. Kastet et svær svart pledd over vinduet hele uken. Nå er jeg tilbake på jobb og jeg har fortsatt hodesmerter og selvfølgelig de andre tilleggsplagene.

Jeg begynner å lure på om at mine p-piller/ minipiller har skylden? Bruker merket Cerazette og jeg røyker en del.

Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 3bbfd...e3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan ha skylden. Hvor lenge har du gått på de? Bivirkninger kan faktisk komme plutselig, ikke bare helt i starten. Kan også ende du har fått en infeksjon i magen og, som p-pillene forverrer pga. laktosen.

Anonymous poster hash: a8f24...b28

Skrevet

Det er jo ikke umulig, når jeg gikk på yasmin hadde jeg migrene 5-6 dager i uken (normalt bare et par ganger i året). Jeg fikk cerazette på grunn av at denne skulle være mer migrenevennlig. For min del har den hatt motsatt effekt, har nesten ikke migrene nå, tror de stabiliserer hirmonene slik at jeg ikke får hormonutløst migrene, kun stressutløst. Men alle reagerer ulikt, så ville hørt med legen.

• Liker 1
Skrevet

De kan ha skylden. Hvor lenge har du gått på de? Bivirkninger kan faktisk komme plutselig, ikke bare helt i starten. Kan også ende du har fått en infeksjon i magen og, som p-pillene forverrer pga. laktosen.

Anonymous poster hash: a8f24...b28

Jeg har bare gått på de 1 og en halv mnd. Driver og tester litt forskjellig, men siden jeg røyker er det begrenset hva jeg tørr å teste. Tror du det er greit å bare slutte sånn brått? Har han mens i snart 2 uker men det er bare få dråper hver dag. :(

Anonymous poster hash: 3bbfd...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...