AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Hvor er minst flaut å kjøpe kondomer.Synes det er kjempeflaut å kjøpe kondomer,føler at alle stirrer på meg. Anonymous poster hash: ffa82...6c6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 http://www.kondomvarehuset.no/ Jeg kjøper på Kiwi eller hvilken som helst annen butikk jeg er innom. Det er ikke flaut i det hele tatt. Anonymous poster hash: cf24a...d1d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Du vet at du kan få dem gratis tilsendt i posten? De kommer i en hvit konvolutt. https://helsenorge.no/sex-og-samliv/prevensjon/gratis-kondomer Anonymous poster hash: f9e69...cee 1
kølla Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Kjøper kondomene mine på Kiwi. Synes ikke det er det minste flaut,bare legger dem på disken sammen med de andre varene
cookiie Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Som "kassadame" i dagligvarebutikk kan jeg fortelle deg at vi ikke legger merke til hvilke varer vi piper inn omtrent. Vi selger så mye kondomer, bind, graviditetstester osv i løpet av en dag at en kondompakke er likestilt med en sjokolade eller en sauspose. Hvis du ikke gjør noe ut av det, gjør ikke vi det heller ;-) Gjelder allefall de fleste, håper jeg. 3
kølla Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Hadde en litt morsom opplevelse en gang jeg skulle kjøpe kondomer på et apotek. Gikk rundt og leitet men fant ikke kondomene.Kom ei ung jente og spurte om jeg trengte hjelp,og sa at jeg skulle ha kondomer. Hun ble sprut rød i ansiktet og turte så vidt å vise meg hvor de var. Det var tydeligvis veldig flaut for den unge jenta.
Chloe- Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Gå i en dagligvarebutikk som bruker vendingmaskin. Da slipper du å si ordene, og du kan hente pakken uten at noen ser det. 2
PrinsesseNila Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Ikke flaut i heletatt sånn egentlig. Første gangen synes jeg det var litt flaut, men det går over. Det er bare en vare på lik linje med andre ting. Jeg har jobbet deltid i butikk i flere år, og jeg lover deg: den som sitter i kassen reagerer ikke på hva du kjøper. En spacer helt ut når en bip'er gjennom varer Ellers kan du bestille gratis kondomer på nettet som kommer i posten i blank konvolutt, eller bestille fra kondomeriet som også sender i totalt anonym forpakning. Kondomeriet er også et lite flaut sted å kjøpe. Lover deg at når det står en svær machomann og kjøper svære buttplugs forran deg i køen er det ganske lite flaut og veldig harmløst å stå der med kondompakken i hånden, haha
Gjest Gia_ Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Som "kassadame" i dagligvarebutikk kan jeg fortelle deg at vi ikke legger merke til hvilke varer vi piper inn omtrent. Vi selger så mye kondomer, bind, graviditetstester osv i løpet av en dag at en kondompakke er likestilt med en sjokolade eller en sauspose. Hvis du ikke gjør noe ut av det, gjør ikke vi det heller ;-) Gjelder allefall de fleste, håper jeg. Signerer denne
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #10 Skrevet 28. september 2014 Når jeg kjøper kondomer, kjøper jeg alltid bare det. Jeg venter til den søteste jenta som jobber i butikken er på jobb, legger kondomene på disken, får øyekontakt og smiler til henne.. Anonymous poster hash: 74157...88e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #11 Skrevet 28. september 2014 Når jeg kjøper kondomer, kjøper jeg alltid bare det. Jeg venter til den søteste jenta som jobber i butikken er på jobb, legger kondomene på disken, får øyekontakt og smiler til henne.. Anonymous poster hash: 74157...88e Hvis det er et sjekketriks så er det et dårlig et. Viser jo bare at du er opptatt. Anonymous poster hash: ec4ff...c0a 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #12 Skrevet 28. september 2014 Hvis det er et sjekketriks så er det et dårlig et. Viser jo bare at du er opptatt. Anonymous poster hash: ec4ff...c0a Nei, det er et hint, vettu! Anonymous poster hash: 74157...88e
Uredd Skrevet 29. september 2014 #13 Skrevet 29. september 2014 Hvis det er et sjekketriks så er det et dårlig et. Viser jo bare at du er opptatt. Anonymous poster hash: ec4ff...c0a Evt. at han ønsketenker... 1
AnneSuss Skrevet 29. september 2014 #14 Skrevet 29. september 2014 Som "kassadame" i dagligvarebutikk kan jeg fortelle deg at vi ikke legger merke til hvilke varer vi piper inn omtrent. Vi selger så mye kondomer, bind, graviditetstester osv i løpet av en dag at en kondompakke er likestilt med en sjokolade eller en sauspose. Hvis du ikke gjør noe ut av det, gjør ikke vi det heller ;-) Gjelder allefall de fleste, håper jeg. Signerer her! Hadde ei kunde som la kondomene på kassa, blunket til meg og sa "får overraske han i kveld". Jeg ble noe satt ut og syntes det var unødvendig å si av henne. Man trenger ikke ha en unnskyldning for å kjøpe det, ville ikke gjort det med en pakke ost liksom?
Gjest Nosoul Skrevet 29. september 2014 #15 Skrevet 29. september 2014 Bestiller gratis fra nett Så slipper man å dra i butikken. Men det å kjøpe kondomer har aldri gjort meg flau.
Gjest Livmora Skrevet 29. september 2014 #16 Skrevet 29. september 2014 Sleng med ett 16-års bursdagskort på kjøpet:-)
Sphynx Skrevet 29. september 2014 #17 Skrevet 29. september 2014 I en sexbutikk. De som jobber der, selger det hele tiden og det er helt vanlig for de (trust me, jeg jobber i en slik butikk) og de andre som er i butikken er der for samma grunnen, eeeeeeller ''værre'' grunner
AnonymBruker Skrevet 29. september 2014 #18 Skrevet 29. september 2014 Bestill gratiskondomer på nett på linken i #3. Anonymous poster hash: 206b8...d63
Gjest Kongsdatteren Skrevet 29. september 2014 #19 Skrevet 29. september 2014 Hvor er minst flaut å kjøpe kondomer.Synes det er kjempeflaut å kjøpe kondomer,føler at alle stirrer på meg. Anonymous poster hash: ffa82...6c6 De blikkene du får er nok ikke så "dømmende" som du først tror, antar du bare føler det sånn fordi du er tydelig flau. Og hvis folk stirrer så la dem stirre da vel. Det er ingenting flaut med å kjøpe kondomer. Der jeg jobbet solgte vi kondomer og jeg ga ikke et ekstra blikk til dem som kjøpte kondomer og trakk heller ikke mer på smilebåndet når jeg slo inn varen.
Gjest Stining Skrevet 29. september 2014 #20 Skrevet 29. september 2014 Jeg kom på at vi trengte en gang jeg og typen sto i kassen. han skulle betale varene. Jeg bare slengte de ned på rullebåndet uten å tenke særlig over det, siden jeg ikke syns det er noe flaut. Han var helt stille til vi satt oss i bilen, da fikk jeg kjeft. Han syns det var såååå flau, for nå hadde jo kassadamen skjønt at vi to skulle ha sex! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå