Gå til innhold

Jeg er visst populær!


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere må se på forholdet mellom ryktepoeng og antall inlegg, ikke forskjellen.

Nettopp, og Chloe slår alle andre deltakere her ned i støvlene med 2,92 plusser per innlegg. Selv ligger jeg på 1,83 og synes ikke det er så verst, særlig med tanke på at jeg nesten bare får plusser på de kjappe, mindre veloverveide innleggene mine. Straks jeg legger litt mer arbeid i det, mister folk interessen. Men jeg tipper det er slik med de fleste her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, og Chloe slår alle andre deltakere her ned i støvlene med 2,92 plusser per innlegg. Selv ligger jeg på 1,83 og synes ikke det er så verst, særlig med tanke på at jeg nesten bare får plusser på de kjappe, mindre veloverveide innleggene mine. Straks jeg legger litt mer arbeid i det, mister folk interessen. Men jeg tipper det er slik med de fleste her.

Har egentlig ikke tenkt over plussene. Har aldri postet bilde av meg selv, eller slikt som gjerne får masse pluss.

Men jeg prøver å unngå å kommentere ting som allerede er kommentert. Har jeg lik mening som noen andre plusser jeg ofte deres innlegg istedet for å skrive et helt likt innlegg under, hvis ikke jeg har noe å tilføye.

Og så er jeg ikke med i ordleker og sånt, der det gjerne blir mange plussløse kommentarer.

Skriver både korte og lange innlegg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woe, du har over 64000 +, grattis :D Anonymous poster hash: 4d736...ce4

Fordelt på hvor mange innlegg?

Om en har 100000 innlegg er ikke 64000 så mye, har en 10000 innlegg er 64000 mye.

Anonymous poster hash: 04b59...70e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg gir fanden i ryktepoengene.

Good for you, men hva er det da egentlig som driver deg til å skrive så mye piss?

Anonymous poster hash: fb12f...b9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good for you, men hva er det da egentlig som driver deg til å skrive så mye piss?

Anonymous poster hash: fb12f...b9c

Det hadde du likt og visst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde du likt og visst.

Hadde likt å vite hvordan du får tid eller orker. Du må ha et brennende engasjement og motivasjon, det imponerer.

Anonymous poster hash: fb12f...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må se på forholdet mellom ryktepoeng og antall inlegg, ikke forskjellen.

Og også når brukeren ble opprettet. De som har vært her siden før 2010, da plusspoengene ble innført, har nok mange innlegg fra den tiden som kunne fått pluss men ikke fikk det.

Anonymous poster hash: 843b0...102

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde likt å vite hvordan du får tid eller orker. Du må ha et brennende engasjement og motivasjon, det imponerer.

Anonymous poster hash: fb12f...b9c

Jeg foreslår for deg at du bare driter i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere innlegg enn plusser. Jeg er visst ikke populær :cry:

Folk kan få sinnssykt mange plusser på korte innlegg som egentlig bare sier det (nesten) alle mener, særlig hvis de har et snev av humor. Dessuten er det viktig å være tidlig ute i en tråd; jo senere du kommer inn i diskusjonen, jo færre vil lese innlegget ditt – og dessuten vil stort sett poengene være brukt opp.

Det er for øvrig viktigere å ha et godt rykte i virkeligheten enn på KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan få sinnssykt mange plusser på korte innlegg som egentlig bare sier det (nesten) alle mener, særlig hvis de har et snev av humor. Dessuten er det viktig å være tidlig ute i en tråd; jo senere du kommer inn i diskusjonen, jo færre vil lese innlegget ditt – og dessuten vil stort sett poengene være brukt opp.

Det er for øvrig viktigere å ha et godt rykte i virkeligheten enn på KG.

Takk for rådene! Det er fryktelig viktig for meg å være populær!

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg foreslår for deg at du bare driter i meg.

Ingen som ber deg om å engasjere deg, men det ser ut til at du har vanskelig for å la være.

Anonymous poster hash: fb12f...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan få sinnssykt mange plusser på korte innlegg som egentlig bare sier det (nesten) alle mener, særlig hvis de har et snev av humor. Dessuten er det viktig å være tidlig ute i en tråd; jo senere du kommer inn i diskusjonen, jo færre vil lese innlegget ditt – og dessuten vil stort sett poengene være brukt opp.

Det er for øvrig viktigere å ha et godt rykte i virkeligheten enn på KG.

Eller hvis de tar sikte på å drite ut personer.

Anonymous poster hash: fb12f...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere innlegg enn plusser. Jeg er visst ikke populær :cry:

Du fikk to av meg nu.

Ingen som ber deg om å engasjere deg, men det ser ut til at du har vanskelig for å la være.

Anonymous poster hash: fb12f...b9c

Vel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...