chremiil Skrevet 22. september 2014 #21 Skrevet 22. september 2014 For meg er det lettest når han varmer opp med fingrene/leketøy i analen min mens jeg bruker vibrator på klitoris. Da slapper jeg helt av og han får også utvidet først. Når penis skal inn syns jeg det går lettest når jeg selv hat kontrollen. At jeg sitter øverst eller står i doggy og støter mot han:) Når penis først er inne tar han over styringen 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #22 Skrevet 22. september 2014 For meg er det lettest når han varmer opp med fingrene/leketøy i analen min mens jeg bruker vibrator på klitoris. Da slapper jeg helt av og han får også utvidet først. Når penis skal inn syns jeg det går lettest når jeg selv hat kontrollen. At jeg sitter øverst eller står i doggy og støter mot han:) Når penis først er inne tar han over styringen Takk for hjelp! Men et spørsmål : Hvordan sitter man øverst når man har anal? Anonymous poster hash: 0281c...dc4
chremiil Skrevet 22. september 2014 #23 Skrevet 22. september 2014 Takk for hjelp! Men et spørsmål : Hvordan sitter man øverst når man har anal? Anonymous poster hash: 0281c...dc4 På akkurat samme måte som ellers Bare å føle seg litt frem tror jeg:)
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #24 Skrevet 22. september 2014 På akkurat samme måte som ellers Bare å føle seg litt frem tror jeg:) Nesten som når man rir da? Anonymous poster hash: 0281c...dc4
chremiil Skrevet 22. september 2014 #25 Skrevet 22. september 2014 Nesten som når man rir da? Anonymous poster hash: 0281c...dc4 Stemmer:)
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #26 Skrevet 23. september 2014 Takk for hjelp! Men et spørsmål : Hvordan sitter man øverst når man har anal?Anonymous poster hash: 0281c...dc4 jeg syns det funker best når man ligger i skje. For meg blir det altfor "hardt" å ri analt, føles ut som jeg får kuken oppi halsen da, hahah! Men dere må jo prøve dere fram og finne ut hva som passer dere! lykke til Anonymous poster hash: fc8d1...38e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #27 Skrevet 24. september 2014 jeg syns det funker best når man ligger i skje. For meg blir det altfor "hardt" å ri analt, føles ut som jeg får kuken oppi halsen da, hahah! Men dere må jo prøve dere fram og finne ut hva som passer dere! lykke til Anonymous poster hash: fc8d1...38e Jeg tror jeg foreslår at vi prøver skje først så jeg ikke får en dårlig og ubehagelig opplevelse med det første gangen. Takk! TS Anonymous poster hash: 0281c...dc4
draug 75 Skrevet 24. september 2014 #28 Skrevet 24. september 2014 Jeg tror jeg foreslår at vi prøver skje først så jeg ikke får en dårlig og ubehagelig opplevelse med det første gangen. Takk! TS Anonymous poster hash: 0281c...dc4 Godt tenkt. Og er du sammen med en gentleman, tenker han på samme viset. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #29 Skrevet 24. september 2014 Spørsmålet mitt var kanskje formulert litt feil. Det jeg lurte på var om det gjorde en forskjell å være kåt når man skal ha penis inn i analen? Jeg trodde ikke den ble påvirka av at man var kåt eller ei. TSAnonymous poster hash: 0281c...dc4 Det er to lukkemuskler i analen, den ene er viljestyrt og kan påvirkes av utviding og avslapning, mens den andre ikke er det, og må derfor lures til å slappe av, dette gjøres lettest ved å være veldig kåt, og gjerne ha fått noen klitoris/vaginalorgasmer først. Anonymous poster hash: d804d...51b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå