Gå til innhold

Hotell - Middag? lage mat selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man ligger over på hotell, så er det sikkert vanligst å spise middag på hotellet eller finne ett spisested i byen.

Men jeg lurer egentlig på om det går an å få lagd noe slags måltid selv?

Det er jo litt tungvint når man ikke har noen kjøkken/komfyr eller mikrovn på hotellrommet, men kanskje andre har noen tips? Eller råd angående det, eller spiser faktisk alle ute når de er på hotell?

Jeg høres sikkert dum ut som kommer med dette, men jeg bare lurer på alternativer istedetfor å spise ute hele tiden.

på forhånd, takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Jeg har gjerne kjøpt brød og pålegg som jeg har til frokost.

Men middag spises ute.

Det finnes også flere hoteller rundt omkring som har "leilighets-løsninger" med fullt kjøkken og utstyr :)

Skrevet

Kommer an på hvor du skal?

Jeg har ofte kjøpt med meg en vinflaske, godt brød og gode skinker, oliven, oster, ferdige salater m.m. når jeg har bodd alene på hotell. Men det er jo ikke alle steder som kan tilby et bra utvalg "godsaker" i butikkene.

Skrevet

Vi spiser alltid ute når vi er på hotell selv om det hender at vi tar med mat inn, enten det er oster og skinker og slikt eller sushi eller annen takeaway. Hvis vi ikke har lyst til å spise middag ute, spiser vi kanskje en større lunsj istedenfor og holder oss til snacks om kvelden.

Anonymous poster hash: 6d96a...474
Skrevet

Jeg bor en del alene på hotell i jobbsammenheng og er ikke veldig glad i å spise på restaurant alene. Har derfor hatt med meg mye take away på rommet mens jeg ser på tv og slapper av. Det kjipeste alternativet mitt er en tur innom 7 eleven for å kjøpe meg et pizzastykke (eller liknende), en pose potetgull, litt smågodt og drikke. Dette nytes på hotellrommet sammen med internett og tv.

Anonymous poster hash: d8b25...5c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...