Gå til innhold

Anbefale meg en billig støvsuger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen her anbefale meg en billig (under 800 kr) støvsuger? Eventuelt fortelle om det er noen man bør styre unna?



Anonymous poster hash: d47a8...eda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les tilbudsannonser og søk i ulike annerkjente kjeder på nettet. Bedre med ingen støvsuger enn en støsuger som ikke klarer å gjøre jobben.

Elektrolux sine små med 13 meters rekkevidde på elkjøplefdal er et godt valg ofte på tilbud til under en lapp.

Ukjente merker og billige fra billigbutikken blir mer irritasjon enn støvsuging.

Søk på google og finn ut hva du bør legge vekt på av produktegenskaper.

Anonymous poster hash: 634f1...7ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at dette ikke er rådet du vil høre men jeg har hatt sikkert 4 billige støvsugere i mitt liv og ingen har fungert bra. Ofte kan billige produkter være like bra, men akkurat med støvsugere er min erfaring at det lønner seg å gå for kvalitet. Hvis du kan vente på et tilbud så ville jeg gjort det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det fra en som har solgt støvsugere i årevis. Det finnes ingen billig og bra støvsuger.



Anonymous poster hash: 3371e...c69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Miele sin, den som en stund har vært på tilbud på Expert (s60 et eller annet, hvit). Den kostet meg (eller pappa, hehe) 600 kroner. Den fungerer veldig bra. Mye bedre enn min forrige som kostet tre ganger så mye.

Anonymous poster hash: d0ff0...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 år senere...
På 21.9.2014 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Kan noen her anbefale meg en billig (under 800 kr) støvsuger? Eventuelt fortelle om det er noen man bør styre unna?

 


Anonymous poster hash: d47a8...eda

 

Er det deg fra kollektivet TS?😅

Anonymkode: ab6c8...63c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...