Gå til innhold

Spørsmål til jenter som har blitt pult med strap on ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen min kommer såpass fort at jeg ikke rekker å nyte sexen. Så nå tenker vi å prøve ut strap on. Men litt usikker på hvordan det blir. Har aldri vært noe særlig fan av å bruke dildo på meg selv .

Dere (jenter )som har blitt pult med strap on, hvordan var det ?

Anonymous poster hash: 5ad80...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typen min kommer såpass fort at jeg ikke rekker å nyte sexen. Så nå tenker vi å prøve ut strap on. Men litt usikker på hvordan det blir. Har aldri vært noe særlig fan av å bruke dildo på meg selv .

Dere (jenter )som har blitt pult med strap on, hvordan var det ?

Anonymous poster hash: 5ad80...9c9

Ingen som har prøvd strap on før ?

Har lest at den er hul inni, må mannen da ha penis inni ? Eller kan han på en måte feste den over penis ?

Anonymous poster hash: 5ad80...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har prøvd strap on før ?

Har lest at den er hul inni, må mannen da ha penis inni ? Eller kan han på en måte feste den over penis ?

Anonymous poster hash: 5ad80...9c9

Det må da være noen som har prøvd strap on før ?

Anonymous poster hash: 5ad80...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes hule, og det finnes ikke-hule. Det er ikke noe i veien for å feste en ikke-hul en over penis.

Men jeg har funnet en hul en som jeg luker godt størrelsen på (15 cm) men typen er for tykk til og passe inni den. Gør det an og feste en hul strap on ovenfor penis ?

Anonymous poster hash: 5ad80...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Men jeg har funnet en hul en som jeg luker godt størrelsen på (15 cm) men typen er for tykk til og passe inni den. Gør det an og feste en hul strap on ovenfor penis ?

Anonymous poster hash: 5ad80...9c9

Det går ann, men hvis veggene er for ettergivende kommer du til å mose den når den er inni deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen min kommer såpass fort at jeg ikke rekker å nyte sexen. Så nå tenker vi å prøve ut strap on. Men litt usikker på hvordan det blir. Har aldri vært noe særlig fan av å bruke dildo på meg selv .

Dere (jenter )som har blitt pult med strap on, hvordan var det ?

Anonymous poster hash: 5ad80...9c9

Det er veldig deilig! Mannen min bruker både hul strap- om og sleeve. Men syns sleeve er deiligst. Og den gir også han stor nytelse, bare at han holder ut lengre.;) Er jo ikke noen vits i å feste den over penis. Er jo deilig å vite at han er inni meg, bare at han har den inni sleeven/strap- on.:)

Anonymous poster hash: 2df34...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig deilig! Mannen min bruker både hul strap- om og sleeve. Men syns sleeve er deiligst. Og den gir også han stor nytelse, bare at han holder ut lengre.;) Er jo ikke noen vits i å feste den over penis. Er jo deilig å vite at han er inni meg, bare at han har den inni sleeven/strap- on.:)

Anonymous poster hash: 2df34...25e

Så fint å høre fra en jente som har blitt pult med strap on :) føltes nesten som vi var unormale som har kjøpt strap on til meg og bruke på dama :) har ikke fått prøvd den enda men skal prøve den i dag :) den har vibrator kanin på seg i tillegg så tror det kan bli riktig så bra ;) vi fikk som sagt ikke Til dette med sleeve. Men syns det er spennende med leketøy ;)

Anonymous poster hash: 5ad80...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...