AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Jeg er en 14 år gammel jente som har lagt merke til noe nedentil, jeg har googlet litt for å finne ut hva det kan være men det er vanskelig og sammenligne. tror kanskje det kan være en mild infeksjon av sopp?? hva kommer dette av og hvordan kan jeg bli kvitt det? er det noe jeg bør gjøre? er ikke verdens mest hygieniske person så det kan jo være en grunn men det er jo ikke sikkert, hadde tenkt og poste bilde av det men kan være det blir litt dumt? Anonymous poster hash: 7b4f6...1be
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Vanskelig å si om du har soppinfeksjon når vi ikle får noe informasjon om hva slags plager du har. Svir eller klør det? Sår? Forandret utflod? Anonymous poster hash: 1c5ef...951
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Vanskelig å si om du har soppinfeksjon når vi ikle får noe informasjon om hva slags plager du har. Svir eller klør det? Sår? Forandret utflod?Anonymous poster hash: 1c5ef...951 Det klør litt ja, har ikke lagt merke til noe forandring i utflod.... vet ikke helt hva jeg skal skrive...... Anonymous poster hash: cf4b9...9db
Honey Dew Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Ta en tur på apoteket og kjøp Canesten stikkpille og tablett(er). Disse finnes i en kombipakning
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Ta en tur på apoteket og kjøp Canesten stikkpille og tablett(er). Disse finnes i en kombipakning men jeg vet jo ikke helt hva jeg har... om det er sopp eller ikke. Anonymous poster hash: cf4b9...9db
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Dra til legen. Dra alltid til legen om noe forandres i eller på kroppen. Anonymous poster hash: df890...83e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 men jeg vet jo ikke helt hva jeg har... om det er sopp eller ikke. Anonymous poster hash: cf4b9...9db Da tar du deg en tur til legen. Anonymous poster hash: b8feb...e24
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 men jeg vet jo ikke helt hva jeg har... om det er sopp eller ikke. Anonymous poster hash: cf4b9...9db Gå og snakk med helsesøster eller fastlege din. Canesten skal ikke brukes med mindre du har sopp i underlivet.Anonymous poster hash: 389e3...34f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå