Gå til innhold

Ta kontakt eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter 13 år har jeg gjenopptatt kontakten med en tidligere venn/sengekompis, vi har sendt mange mld til hverandre og han har sovet over en gang uten at det skjedde noe.

Tidligere i uka sendte jeg mld og spurte om vi skulle finne på noe, og fikk til svar, evt. lørdag eller søndag. Men vi kunne avtale nærmere.

Føler jeg maser hvis jeg sender en mld og spør om vi skal finne på noe i kveld, siden jeg ikke har hørt noe fra han, selvfølgelig har jeg ingenting å tape på å sende mld, men vil ikke være en maskjærring.

Eller skal jeg bare vente på at han kanskje sender en mld en gang?


Anonymous poster hash: ca4d4...4a6



Anonymous poster hash: d0a51...1ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du fikk melding tidligere i uka, ville jeg bare fyrt av gårde en melding.

Det var jeg som sendte først tidligere i uka, men fikk jo svar, så helt uinteressert er han vel ikke.

Anonymous poster hash: d0a51...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som sendte først tidligere i uka, men fikk jo svar, så helt uinteressert er han vel ikke.

Anonymous poster hash: d0a51...1ec

Du skriver at du fikk svar om at dere kanskje kunne finne på noe nærmere lørdag/søndag og at dere fikk avtale nærmere.

Send en melding, verste som kan skje er at han sier han er opptatt med annet idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen hadde sendt meg en meldig og spurt om jeg ville finne på noe til helgen, hadde jeg ventet en melding fra vedkommende om et forslag til hva og eksakt når. Og i hvertfall hvis jeg hadde svart ja, evt lørdag eller søndag.

Det var du som kom med forslaget på å finne på noe sammen. Venter du da at det er han som skal finne på hva dere skal og når? Han har jo svart ja. Nå må du vise at det er tak i deg, og at du sender et forslag. Ikke gjør deg selv liten og underlegen og bare venter på at det er han som skal ta avgjørelser.

Endret av Berit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt enig med deg, Berit.
Har sendt han en mld, og han kommer på besøk



Anonymous poster hash: d0a51...1ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPDATER OSS!!!! Har også tatt opp kontakten med en gammel flørt jeg hadde for noen år siden!



Anonymous poster hash: c6778...983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd noe etter den søndagen.
Begge har hatt annet å gjøre og tiden har ikke strekt til. Men, nå er det ingen av oss som har sendt mld til hverandre heller.
Og siden jeg føler at det er jeg som har tatt mest kontakt og ikke vil mase, så kommer jeg nok til å vente å se om han tar initiativ til et evt. nytt møte.

AB over her, hvordan har det gått med deg?

Ts



Anonymous poster hash: d0a51...1ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...