Gå til innhold

OpenOffice - Bilde


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder på med CV, og har lagt inn bilde.

Men det kommer bare en bitteliten rute av bilde fram.

Når jeg høyreklikker på bildet, og trykker på "bilde" inne i menyen som kommer opp, så kommer hele bildet fram der så det er jo tilstedet der.

Men skjønner ikke hvorfor bare en liten firkant av hjørne på bildet kommer fram i selve Cv'en.

Noen som vet hva jeg gjør feil ?



Anonymous poster hash: e3461...4d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Anonymous poster hash: e3461...4d0

Skrevet

Vet ikke om du bruker en CV mal eller noe slikt.

Men når du trykker på verktøylinjen og velger sett inn bilde fra fil. Det bilde du får fram har det ikke noen grønne prikker i alle hjørnene som du kan strekke ut?

Skrevet

Jo, og de grønne prikkene er på "rette plassen " etter hvor stort bildet er. Men likevel kommer bare en rute av bildet fram helt øverst i venstre hjørne av firkanten med grønne prikkene. Det er ikke hele bildet som vises i den lille firkanten i venstre hjørne, men venstre side av panna mi..

Jeg skjønner at dette kanskje ikke gir no mening.

Skal prøve å ta en screen shot når jeg kommer hjem til pcen.

Anonymous poster hash: e3461...4d0

Skrevet

Tror jeg forstår hva du mener. Skal se om jeg finner en løsning.

Skrevet

Slik ser det ut. Og uansett hva jeg gjør, kommer ikke bildet helt fram.



Anonymous poster hash: e3461...4d0
Skrevet

Anonymous poster hash: e3461...4d0

Skrevet (endret)

Feil tråd.

Endret av LeaMichele
Skrevet

Neivel, bildet vil ikke komme med, så da får jeg prøve noe annet.



Anonymous poster hash: e3461...4d0
Skrevet

Jeg holder på med CV, og har lagt inn bilde.

Men det kommer bare en bitteliten rute av bilde fram.

Når jeg høyreklikker på bildet, og trykker på "bilde" inne i menyen som kommer opp, så kommer hele bildet fram der så det er jo tilstedet der.

Men skjønner ikke hvorfor bare en liten firkant av hjørne på bildet kommer fram i selve Cv'en.

Noen som vet hva jeg gjør feil ?

Anonymous poster hash: e3461...4d0

Bilde i en CV? Det er vel ikke så vanlig i Norge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...