AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Jeg har vært til massasje for første gang. Profesjonelt opplegg, gjennom fysioterapeut. Men jeg synes det er litt pinlig... En halv time, nesten avkledd, med et fremmed menneske. Hva forventes? Skal man prate? Jeg holdt på å sovne. Tenk om jeg hadde gjort det? Se pinlig... Noen med erfaring som kan dele litt? Anonymous poster hash: d8d0a...4da
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Massasje er utrolig digg! Jeg sovner nesten hver gang jeg er hos min massør, og jeg sover KUN i senga. Så massøren min er utrolig dyktig. Det vil nok være litt uvant i starten, men en massør er profesjonell og gjør kun jobben sin. Min massør tar det som et stort komplement om jeg skulle sovne under timen, da slapper du virkelig av Anonymous poster hash: d97c8...702
Sillicious Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Der jeg får massasje dimmer hun lysene, noen stearinlys her og der og rolig musikk i bakgrunnen, er iallefall ikke meningen å prate der :D Sovner til og med under de verste muskelknutene, godt! 1
Deoksyribonuklein Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Jeg er massør: Behandler har et profesjonelt forhold til klienten. Alle former for pinlige øyeblikk: Sove, prompe, ereksjon, slev, at en gjør på seg...er helt uskyldig. Forstår at det kan være ydmykende. Behandlere vet at dette kan skje og tar hensyn til følelsene det kan medbringe hos klienten. Ikke vær redd.
nattsvermer Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Jeg har gått mye til massør, og jeg tror ikke de forventer annet enn at du skal ligge på magen og slappe av. Prat hvis det føles naturlig, men det er ikke et krav. Og jeg tror de har opplevd mange som har sovnet, så det skal du ikke tenke over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå