Gå til innhold

Ørepropper på utested?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er teit/rart å bruke ørepropper når man er på et utested? Jeg har tinnintus og ønsker ikke at den skal bli verre, men jeg har heller ikke lyst til å være "hun med ørepropper" når jeg er på byen. :fnise:

Jeg er 20 år og har lyst til å bli kjent med folk når jeg er ute, ikke skille meg nevneverdig ut på grunn av noen ørepropper..

Men tror dere dette syntes, er det bare jeg som bekymrer meg uberettiget, eller er det teit å gå med ørepropper på utested? Hva syntes dere? :klo:

Anonymous poster hash: 44c66...23d
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du skal selvfølgelig gå med ørepropper om det hjelper deg.

Jeg tror ikke det er noe mange vil legge merke til om du går for noen hudfargede og om du i tillegg har langt hår skal det ikke være vanskelig å skjule dem helt.

Endret av Maximillian Cohen
Skrevet

Du må ikke tenke på hvor teit det er. Det er er tross alt helsen din det går utover. Mye bedre å ha igjen hørsel og ikke forverre tinnitus enn å gå og bekymre seg over hva folk tenker. Jeg går selv med ørepropper der jeg vet det er høy musikk, eller prøver å unngå slike utesteder. Ingen som har kommentert det, eller har gitt meg rare blikk

Anonymous poster hash: dd9b1...1cc
Skrevet

Jeg går med ørepropper på utesteder der de spiller høy musikk. Nå går jeg kun på slike utesteder for å danse ellers er jeg på rolige barer. Har aldri fått rare blikk.

Anonymous poster hash: cbb71...8a4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...