Gå til innhold

Hun har kun hatt analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har da funnet meg ei jente jeg er interessert i, og vi har møtt hverandre i 2 uker nå, og hun var allerede klar for å ligge med meg. Vi er begge 18, og hun var min første (min aller første kjæreste ville ikke ha samleie med meg). Hun hadde ligget med flere før meg, men jeg ble sjokkert når vi først kom til sengs.

Hun har bare hatt analsex, og vil ikke ha vaginalt fordi hun ikke får den inn. Ikke er hun interessert i å prøve heller. Jeg har ikke noe i mot analsex, men jeg er bare overrasket og litt skuffet fordi jeg hadde gledet meg mye i løpet av 18 år som jomfru til å føle på en vagina. Jeg er veldig glad i henne, men jeg vil ikke presse henne. Dessuten vet jeg at om det blir slutt mellom oss vil jeg ikke få meg noe på lenge. Hvordan kan jeg få henne til å prøve igjen? Vil gjerne ha vanlig samleie....

Anonymous poster hash: 14c8c...4bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun får den ikke inn vaginalt??? Da må hun komme seg til legen.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har da funnet meg ei jente jeg er interessert i, og vi har møtt hverandre i 2 uker nå, og hun var allerede klar for å ligge med meg. Vi er begge 18, og hun var min første (min aller første kjæreste ville ikke ha samleie med meg). Hun hadde ligget med flere før meg, men jeg ble sjokkert når vi først kom til sengs.

Hun har bare hatt analsex, og vil ikke ha vaginalt fordi hun ikke får den inn. Ikke er hun interessert i å prøve heller. Jeg har ikke noe i mot analsex, men jeg er bare overrasket og litt skuffet fordi jeg hadde gledet meg mye i løpet av 18 år som jomfru til å føle på en vagina. Jeg er veldig glad i henne, men jeg vil ikke presse henne. Dessuten vet jeg at om det blir slutt mellom oss vil jeg ikke få meg noe på lenge. Hvordan kan jeg få henne til å prøve igjen? Vil gjerne ha vanlig samleie....

Bra du har styr på prioriteringene dine, du.

Anonymous poster hash: 324a5...49d

• Liker 2
Skrevet

Er du sikker på at det er ei jente du har funne deg?

• Liker 7
Skrevet

Det virker som du kun er ute etter sex, siden du bekymrer deg sånn for at det skal bli slutt, for da får du jo ikke sex!

Stakkars jente.

Skrevet

I-landsproblem. Eller strengt tatt ikke et "problem" en gang. Mer som en "velsignelse", vil jeg si.

Gjest chisandra
Skrevet

Hehe, her tror jeg du bør ta en ekstra kjønnstest! :fnise:

Skrevet

oh lord... be hu først og fremst om å pelle seg til legen, det der er ikke normalt.

og du: buhu hvis det blir slutt får jeg ikke sex?? hva er det for slags holdning?

Anonymous poster hash: efcd3...83e
Skrevet

Hun får den ikke inn vaginalt??? Da må hun komme seg til legen.

Til legen?

Er ikke "alle" jomfruer sånn?

Det tok i hvert fall lang tid før det ble normalt for meg, og vet at mange andre også er veldig trang første gang.

Skrevet

Til legen?

Det tok i hvert fall lang tid før det ble normalt for meg, og vet at mange andre også er veldig trang første gang.

Så du mener man er videre i rumpa, slik at det er lettere å få den inn der? :P

Anonymous poster hash: 4746c...c50

• Liker 2
Skrevet

Så du mener man er videre i rumpa, slik at det er lettere å få den inn der? :P

Anonymous poster hash: 4746c...c50

Hehe, vet ikke.

For meg var det litt lettere bak der, men folk er vel forskjellige :)

Skrevet

Hvor mange ganger har hun prøvd å få den inn vaginalt? Har hun vært skikkelig opphisset før forsøkene? Har mannen prøvd med finger/fingrer før forsøk på penetrering?

Er du sikker på at hun ikke ønsker anal for å være sikker på å ikke bli gravid? Slike ungjenter har ofte forskjellige ideer..

Skrevet

Til legen?

Ubehagelig de første gangene ja, men totalt upenetrebar som 19-årig jomfru, det er ikke normalt.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ehh hæ? Hun får den inn bak nen ikke framme? Er det mulig å være trangere i vaginan som er beregna på slikt bruk enn i analen? Hørtes snodig ut

Gjest BettyBoop
Skrevet

Til legen?

Uansett er man da trangere i analen..
Skrevet

Bruk god tid på oppvarming (forspill), start med en finger, men vent til hun er skikkelig våt, så tar du en finger til, og så en til, og så tar dere dere god tid. Til slutt vil hu være kåt nok til at du kan få putta den inn, samt at fingrene dine har hjulpet på elastiteten. ;)

Anonymous poster hash: b8fc0...3e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...