Gå til innhold

Yngre gutter..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forstår deg godt, er det ikke etter 25 man begynner å råtne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er det ikke det da? :P

Anonymous poster hash: e807e...3d2

Skrevet

Jeg er kvinne på 44 år, og er gift med en mann på 28 år. Vi har vært sammen lenge og gift i ett år nå. Må si jeg "tenner" mer på denne 28 år gamle kroppen enn på min ex-mann som er 3 år eldre enn meg. Men når det er sagt så må jeg legge til at det er veldig mange andre kvalifikasjoner hos min mann som gjør at jeg er gift med han. For spørsmålet er var jo om tenning på yngre menn.

Anonymous poster hash: ab532...7c4
Skrevet

Hvorfor det da?:) Da får dere jo være gudinne.. Yngre gutter tenner ENORMT mye på jenter som er eldre.;) Dere er best:)

Anonymous poster hash: e1d56...b19

Fordi de som er yngre enn meg ser jeg på som gutter og ikke menn, og jeg liker menn.. ;) umodne guttevalper får meg ikke til å tenne. Men man skal aldri si aldri, så det kan vel skje hvis man møter den rette yngre :P bare ser det ikke for meg...

Og så er det vel heller fåtallet gutter som liker damer som er eldre enn seg, vel

Skrevet

Forstår deg godt, er det ikke etter 25 man begynner å råtne?

Nei. Kroppen begynner å forfalle ved tredveårsalderen. I seint tempo, såklart.

Skrevet (endret)

Jeg gjør det visst, ganske ubevisst. Nå er jeg bare 24 år, og nå som det stadig starter yngre og yngre menn på høyere utdanning klarer jeg ikke lenger holde styr på alderen. Innimellom får jeg litt sjokk når fyren jeg har sikla på i kantina er 4 år yngre...

Endret av lillsunshine
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er en 52 år gammel mann og dama mi er 25. Må si at alder absolutt ikke er noen hindring. Vi kan ha samtaler om mye og mangt.

Anonymous poster hash: a97f8...c55
  • Liker 1
Skrevet

Fordi de som er yngre enn meg ser jeg på som gutter og ikke menn, og jeg liker menn.. ;) umodne guttevalper får meg ikke til å tenne. Men man skal aldri si aldri, så det kan vel skje hvis man møter den rette yngre :P bare ser det ikke for meg...

Og så er det vel heller fåtallet gutter som liker damer som er eldre enn seg, vel

Hehe der tar du feil. Få deg en kraftig muskuløs gutt som ser ut som ei testosteronbombe med skjeggvekst. Jeg trener mye å holder meg i form, men driver ikke å shaver brystkassa, og liker å ha 3- dagers skjegg. Har hatt en god del sex med damer så mye som 20 år eldre enn meg. Veldig deilig sex. Elsker å tilfredsstille damer som vet hva de vil ha.;)

Skrevet

Jeg er en 52 år gammel mann og dama mi er 25. Må si at alder absolutt ikke er noen hindring. Vi kan ha samtaler om mye og mangt.

Anonymous poster hash: a97f8...c55

Æsj din gris!

Anonymous poster hash: bee0c...a2f

Skrevet

Æsj din gris!

Anonymous poster hash: bee0c...a2f

eller hun som er grisete som vil ha seg med ekle 52 år gamle bestefedre. Alt ettersom hvordan man ser på det

Skrevet

Rart at når jenter tenner på yngre gutter så er det greit, mens menn blir fordømt for det.

Dersom en mann hadde skrevet at han ønsket jente på 18 og var selv 27 eller eldre så hade dere jenter ropt mannsgris og barnerov.

Just saying.

Anonymous poster hash: 10c6e...422
  • Liker 1
Skrevet

Hehe der tar du feil. Få deg en kraftig muskuløs gutt som ser ut som ei testosteronbombe med skjeggvekst. Jeg trener mye å holder meg i form, men driver ikke å shaver brystkassa, og liker å ha 3- dagers skjegg. Har hatt en god del sex med damer så mye som 20 år eldre enn meg. Veldig deilig sex. Elsker å tilfredsstille damer som vet hva de vil ha.;)

Hm.. Jaja, kanskje jeg blir omvendt en dag :P

Skrevet

Hm.. Jaja, kanskje jeg blir omvendt en dag :P

Hehe ja det tror jeg du må gjøre;) De elskerne som var mye eldre enn meg, elsket sexen. De ringte tilbake for mere. Hun ene betalte tilogmed flybiletter sånn at jeg kunne komme ned ei helg for å knulle henne, hehe:P Hennes nytelse står selvsagt i sentrum.. Jeg tenner nemmelig på å tilfredsstille jenta hehe;)

Skrevet

Hehe ja det tror jeg du må gjøre;) De elskerne som var mye eldre enn meg, elsket sexen. De ringte tilbake for mere. Hun ene betalte tilogmed flybiletter sånn at jeg kunne komme ned ei helg for å knulle henne, hehe:P Hennes nytelse står selvsagt i sentrum.. Jeg tenner nemmelig på å tilfredsstille jenta hehe;)

Men dette er deg da, det gjelder nok ikke alle guttevalper ;)

Skrevet

Men dette er deg da, det gjelder nok ikke alle guttevalper ;)

Hehe nei du må bare finne rette gutten:P Det deiligste jeg var med på når jeg knullet 2 damer i 30- årene på en jobbtur der vi hadde basseng, badestamp og badstu og litt for mye alkohol. Vi endte opp på hotellrommet til hun ene der bi alle tre hadde sex.;) De trodde først jeg var rundt 30 år, så de fikk sjokk når jeg sa jeg var 23, hehe:P

Skrevet

Jeg er sammen med en som er tre år yngre enn meg (han er 23, jeg er 26).
Var i starten litt redd for at det skulle plage meg, kun vært sammen med eldre menn før, men det sneier ikke tankene mine en gang :)
Han er MANN på alle områder!

Anonymous poster hash: 73cd8...5d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...