AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #1 Skrevet 19. september 2014 Har vært på date med en flott fyr jeg møtte for noen uker siden. Møttes totalt tre ganger nå, og kjenner definitivt noe. På den tredje daten vår snakket vi for første gang om det uunngåelige temaet sex. Han fortalte meg at han liker BDSM og er såkalt dominant. Han liker å fike til, lugge, slå med belte, få damer til å besvime, bruke håndjern, dildoer, analkuler -altså mye. Jeg selv er vel hva man kan kalle helt vanlig, og vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette. Liker selvsagt sex, men altså, jeg liker ikke tanken på å bli riset og lugget. Er jeg for prippen, er sånt helt vanlig nå? Er jeg for kjedelig? Erfaringer med sånt? Må en mann som liker BDSM alltid like det, altså, kan det gå over eller noe sånt? Anonymous poster hash: 9d327...bcc
Gjest AllisHagtorn Skrevet 19. september 2014 #2 Skrevet 19. september 2014 (endret) Det er jo ingenting feil med noen av dere - men jeg vil tro han annonserer dette slik at du i en tidlig fase skal kunne la være å date han mer om dette ikke er noe du liker selv. Jeg tror ikke noen med klare preferanser og hvertfall ikke fetisjer vil trives sammen med noen som ikke deler de preferansene - og visa versa. Mao; date en annen og spar hverandre for et stort savn i sexlivet. Endret 19. september 2014 av AllisHagtorn 12
kapteinNorge Skrevet 19. september 2014 #3 Skrevet 19. september 2014 Har du lest fifty shades of grey? Det er vel omtrent det som skjer der, og *spoiler alert* de gifter seg til slutt... 2
DoomCake Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Har du lest fifty shades of grey? Det er vel omtrent det som skjer der, og *spoiler alert* de gifter seg til slutt... Ja, hvis det skjer i fifty shades, så må det jo være sånn.. Jeg er submissiv, og har vært sammen med en helt vanlig fyr i noen år nå. Basert på erfaring vil jeg be deg styre unna. Man tenker i forelskelsesrus at det går helt fint, man tilpasser seg og blablabla. I mange tilfeller er dette tull, og den personen med litt "alternativ" smak ender opp med et utrolig utilfredsstillende sexliv så snart den verste forelskelsen gir seg. Ikke meningen å svartmale her, men jeg vet hvor fortvilende dette kan være. 12
Cathrine88 Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Han ville nok ikke ha nevnt det dersom han ikke anser det som en viktig del av sexlivet sitt, og jeg er enig i at du bør finne en med preferanser som er mer sammenfallende med dine egne. Han kan sikkert ha 'vanlig' sex i tillegg til sex med innslag av BDSM, men vil ikke være fornøyd i et forhold helt uten. 8
Gjest Blomsterert Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Har vært på date med en flott fyr jeg møtte for noen uker siden. Møttes totalt tre ganger nå, og kjenner definitivt noe. På den tredje daten vår snakket vi for første gang om det uunngåelige temaet sex. Han fortalte meg at han liker BDSM og er såkalt dominant. Han liker å fike til, lugge, slå med belte, få damer til å besvime, bruke håndjern, dildoer, analkuler -altså mye. Jeg selv er vel hva man kan kalle helt vanlig, og vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette. Liker selvsagt sex, men altså, jeg liker ikke tanken på å bli riset og lugget. Er jeg for prippen, er sånt helt vanlig nå? Er jeg for kjedelig? Erfaringer med sånt? Må en mann som liker BDSM alltid like det, altså, kan det gå over eller noe sånt? Anonymous poster hash: 9d327...bcc Det går neppe over! Akkurat det må du akseptere. Om du ikke har sans for å prøve det,så må du si fra. Fetisjer er ikke noe du kan velge bort som du vil,det er ofte sterke behov. Men snakk med HAM! Vær ærlg.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Det her kommer ikke til å gå, for den som må tilbake i skapet igjen vil lide. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 19. september 2014 #8 Skrevet 19. september 2014 Det her kommer ikke til å gå, for den som må tilbake i skapet igjen vil lide. Det er sant. Eller de får behovet dekket andre steder. Så enig i at det er dårlige utsikter ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #9 Skrevet 19. september 2014 Bdsm er omtrent som en legning. Jeg er bdsm, jeg er underdanig. Det går igjen i all sex jeg har, kan ha helt vanlig sex, men da ser jeg for meg og føler at jeg blir tvunget, at jeg ikke har noe valg, osv osv, det er bare slik jeg er, det jeg tenner på. Nå er jeg sammen med en bdsm mann, og det har gått hardt for seg i blant, jeg elsker det. Ingen av oss kan forandres, og dette går ikke over. Vit med deg selv at om dette ikke er en del av deg, så vil det ikke bli det heller, på samme måte som at dette ikke går over for hans del. Dere er fugl og fisk og sexlivet vil fremover bære preg av det... Anonymous poster hash: 9e060...21f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #10 Skrevet 19. september 2014 Det kommer ikke til å fungere, det kan jeg love deg. Gi ham heller muligheten til å finne seg en som deler hans interesser, og du bør heller satse på en som liker vanlig sex.Anonymous poster hash: 674fa...37b 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #11 Skrevet 19. september 2014 Nei, det vil ikke gå over. For meg er BDSM som en legning. Det er ikke noe jeg kan velge bort på noen måte. Det er noe vesentlig som mangler for meg om jeg ikke har BDSM i livet mitt. Han nevner det tidlig nettopp fordi det er viktig for han. Han kommer ikke til å velge det bort. Og han gir deg nå muligheten til å være ærlig og si om det er noe du liker eller ikke. På samme måten som en som liker vanilje (vanlig sex) ikke kan gå over til BDSM (uten en grunnleggende interesse og tiltrekning til det så klart), så kan ikke en som liker BDSM gå over til vanilje. Det vil bare ikke funke. Anonymous poster hash: 2e3f5...dbe
Ava Mae Skrevet 19. september 2014 #12 Skrevet 19. september 2014 Anbefaler deg å ta en titt på denne tråden.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=862474 2
mara2012 Skrevet 19. september 2014 #13 Skrevet 19. september 2014 Fint at han gir deg en advarsel tidlig i forløpet. Jeg havna til sengs med en sånn en gang, uten forvarsel. Not my cup of tea. Kunne ikke vært i ett forhold med en sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #14 Skrevet 19. september 2014 Har opplevd det samme. Jeg var veldig forelsket, så jeg ville forsøke. Men det gikk jo ikke. Han var veldig tydelig og sa tidlig at han _kun_ tente på å være dominant, påføre smerte, strekke grenser osv. Jeg kunne (in theory) tenne på å være underdanig, bli tvunget osv... men det viste seg ganske fort at BDSM overhodet ikke var noe for meg. Synd, fordi han var en fantastisk fyr ellers, men vi var ikke seksuelt kompatible. Jeg tror nok at du ville vært klar over det til nå dersom du hadde en submessiv side. Jeg tror dessverre ikke dere passer sammen. Anonymous poster hash: 026fb...4f6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #15 Skrevet 20. september 2014 Det hadde vært game over for meg, dessverre. Anonymous poster hash: 21168...f1a
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. september 2014 #16 Skrevet 20. september 2014 Du sier selv at du ikke liker det, er det egentlig noe spørsmål da? Skjønner deg godt, jeg liker heller ikke å bli mishandlet.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #17 Skrevet 20. september 2014 Har opplevd det samme. Jeg var veldig forelsket, så jeg ville forsøke. Men det gikk jo ikke. Han var veldig tydelig og sa tidlig at han _kun_ tente på å være dominant, påføre smerte, strekke grenser osv. Jeg kunne (in theory) tenne på å være underdanig, bli tvunget osv... men det viste seg ganske fort at BDSM overhodet ikke var noe for meg. Synd, fordi han var en fantastisk fyr ellers, men vi var ikke seksuelt kompatible. Jeg tror nok at du ville vært klar over det til nå dersom du hadde en submessiv side. Jeg tror dessverre ikke dere passer sammen. Anonymous poster hash: 026fb...4f6 Altså, mannen er fantastisk og jeg ønsker ikke å gi opp med en gang. Kan det hende at jeg har en "submessiv" side uten at jeg vet om det? Jeg har jo aldri vært sammen med menn som liker BDSM tidligere, kanskje jeg har det i meg uten å vite det? PS: Jeg er 39, om alder spiller noen rolle? Anonymous poster hash: 9d327...bcc
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #19 Skrevet 20. september 2014 Kan hende du liker det hvis han ikke forventer at du liker det alt han tenner på. Jeg var sammen med en som gradvis kom inn på hva han likte. Det var uvant, men etterhvert begynte jeg å like deler av det. Noe merket han at jeg ikke likte. Vi pratet åpent om det. Likevel kom det nye ting han likte. Han ba meg piske han, bruke dildo i toern hans. Jeg pisket så det smalt en gang og fulgte ikke reglene. Men han var litt skrudd og ville at jeg skulle kle meg i regntøy og likte mer enn bare pisk og håndjern. Jeg tror også han kjøpte den sexdelen jeg ikke kunne gi. Etter at jeg gjorde det slutt, traff jeg raskt en annen jeg hadde hatt sex med før. Jeg var redd sexlivet mitt og synet på sex var ødelagt. Heldigvis var det som før. Anonymous poster hash: 90d74...0af
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #20 Skrevet 20. september 2014 Ok, så ikke "datteren". Skuffa! Hva skal dette bety? Anonymous poster hash: 9d327...bcc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå