Gå til innhold

Høyt stoffskifte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et symptom på høyt stoffskifte er vektnedgang. Kan man likevel være overvektig og ha høyt stoffskifte?

Og pulsen, er den konstant ganske høy eller mest i aktivitet?

Anonymous poster hash: 2a37d...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har litt høyt stoffskifte og har vært overvektig.

Jeg var til legen for å sjekke ut om jeg hadde lavtstoffskifte.Fikk til svar at det heller hva litt høyt, men hvor høyt vet jeg ikke.



Anonymous poster hash: 55439...b04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google is your friend

Anonymous poster hash: ccdd7...761

For et fornuftig svar!

Anonymous poster hash: 2a37d...3ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har høyst stoffskifte og har hatt det i mange år (går litt opp og ned, vanskelig å regulere), og jeg er overvektig. Faktisk har vekten min økt etter at jeg fikk dette, noe som ikke er så vanlig, men mulig. Pulsen min har vært jevnt høy så lenge stoffskiftet var høyt, måtte ha medisiner for å senke frekvensen da hvilepulsen min var på 110-130.



Anonymous poster hash: c18f4...784
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som over. Fikk høyt stoffskifte i begynnelsen av 20- årene. Da var jeg tynn som en flis normalt sett. Har fremdeles høyt stoffskifte (veldig høyt uten medisiner), og er nå litt overvektig. Ikke voldsomt mye, men noe. Nå er jeg i midten av 40-årene.

Så ja det går an. Men veldig irriterende... mår man først skal få en skykdom så hadde det vært "fint" med en bi-virkning som gjorde at man ikke gikk så mye opp i vekt da...



Anonymous poster hash: 9f788...300
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...