Gå til innhold

Onanerende kvinner - Et utrolig flott syn!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For oss men, svært mange hvertfall, er det å se en jente onanerer veldig opphissende. Men det er veldig viktig, at det ikke blir en slags "demonstrasjon", men at vi opplever det som om jenta skulle være alene, at vi "kikker" på en måte.

Klarer dere å "glemme" at mannen ser på dere, når dere gjør det med han tilstede, eller blir det litt "fake"? Ligner onanien deres i slike tilfelle, på det dere gjør helt alene, kan dere slappe av, få en "riktig" orgasme i en slik "setting"?

Vi gutter lurer på mye rart, skjønner dere....

Trond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dama mi og meg onanerer ved siden av hverandre samtidig :lol: Og jeg vil si til dere at det er helt aldeles nydelig. Begge får orgasme samtidig. God kommunikasjon :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger tanken på at en gutt ser på meg når jeg fingrer. Og SÆRLIG dersom det blir litt sånn "kikking" over det -dvs. at jeg liksom ikke vet at han ser på. Deilig!!!

Pleier ofte å fantasere om at en gutt ser på meg når jeg gjør det, og dersom jeg gjør det MENS noen faktisk ser på tør jeg påstå at det ikke blir "fake".

Nelle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

For ikke å snakke om hvordan det er å se en mann som onanerer!

*sukk*

Bildet av x'en sitter som klistret på netthinnen ennå. Fake eller ekte; det gir jeg en lang marsj i - det ekte ut og det så helt fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig!!!

Når det gjelder meg selv, må jeg vel innrømme at når jeg er kåt ,er det lystene som styrer. Gidder ikke tenke på å spille skuespill. Vil bare ha det så godt som mulig. Er ikke noe poeng med noe skuespill da. Det er jo bare å frarøve både seg selv og partner en super og ekte opplevelse.

Kan jo hende med en ny partner at jeg ville vært litt tilbakeholden i starten, før jeg var ordentlig trygg på han, men nå er jeg så heldig å ha en jeg er 100% trygg på og som jeg slår meg helt løs sammen med. Deilig!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Jeg synes det er skikkelig ekkelt å se en mann runke, vet ikke hvorfor, men synes det er turn-off! : :x

Lisamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lisa-Beth:

Skal du liksom prøve å innbille oss at du er 100 % hetero? Du kan gjerne innbille deg sjøl det, men ikke oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei du anonyme :briller: Gjest.

Dette var vel en liten avsporing?? :-?

Jeg har ikke noe behov for å forklare eller forsvare mine lyster evt. ulyster.

Nå snakker jeg i generelle vendinger; Jeg tror fint det går an å skille mellom sex, kjærlighet og forelskelse. Jeg har ihvertfall flere ganger hatt dritlyst på en type uten å ha andre følelser for ham i det hele tatt. Det samme gjelder seksuelle følelser mellom jenter. Det går forresten en annen tråd her inne med temaet "Jentekos". Tror ikke alle de jentene som er seksuelt nysgjerrige der, nødvendigvis innehar bifile trekk, men om så var; er det et poeng?

I vår samtid med mye fokus på egen nytelse, kanskje skillene mellom kjønnene er iferd med å viskes ut?? Vi kan, med litt anstrengelse :wink: ,

planlegge de barna vi vil ha, og kanskje hvilket kjønn seksualpartneren innehar blir mer eller mindre uinteressant? Jeg har en teori, vet ikke hvor holdbar den er, om at jenter vet best hva jenter liker 8) .

Vil gjerne ha tilbakemeldinger på dette.

Mvh

Lisa-Beth(nysgjerrig)

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Skjønner ikke hvorfor mitt innlegg kom som Gjest. Vel, det var meg, den ekte Lisa-Beth, som skrev forrige innlegg. :lol:

Klemz

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes det er trolig deilig å se min kone onanere, enten bare med fingerne eller med en dildo.

For noen dager siden lå hun på magen med Samurai'en godt plantet inn i musen. Så smurte jeg rompehullet hennes inn med glidekrem og kom inn i rompen helles, men hun fortsatte med vibratoren. Det var bare helt vannvittig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Deilig med kvinner som slipper seg løs foran sin partner.... Man kan lære ekstremt mye bare å se på hvilken teknikk jenta bruker..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...