Gå til innhold

Naprapat


gjestgjestgjest1

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har noen erfaringer med å dra til naprapat? Har hørt at det er ekstremt smertefullt! Men er det verdt det?

God helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Naprapat har reddet meg mange ganger med en smertefull rygg. En merker stor bedring etter første behandling og det holder som regel med 1-3 behandlinger. Det er ikke ekstremt smertefullt, litt vondt gjør det når naprapaten trykker på de rette stedene, men det er ikke noe problem og er definitivt verdt det.



Anonymous poster hash: e439e...820
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er dritvondt. Noe godt og noe vondt. Klart det gjør vondt når man trykker på ømme triggerpunkter. Men det er veldig effektivt.



Anonymous poster hash: 73171...f04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig, fantastisk vond :) De triggerpunktene er deilig vonde, men absolutt verdt det!



Anonymous poster hash: 5f3e7...18b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Erica

Jeg har mye vondt rygg, skuldre og nakke pga. synshemning. Kan en naprapat hjelpe? Er det akutt eller langvarig effekt? Hva koster det?

(Beklager TS, ikke meningen å rappe tråden din...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er strålende fornøyd.

Har forsøkt fysio over flere år uten hell, og da var smertene i nakke/skuldre sånn at jeg ble kvalm, fikk hodepine med stråling ut i armer og opp i nakke. Kunne ikke trene eller skrive forelesningsnotater og fikk stadig smerterfulle kinker i nakken.

Etter jeg begynte hos naprapat fikk jeg det såogsi aldri igjen. Måtte gå sporadisk i et par år(en 3 ganger i slengen), men jeg hadde veldig lav terskel for å dra dit fordi jeg ikke gadd mer smerter når det var umiddelbar lindring etter jeg hadde vært 1-3 ganger(og når jeg gikk 3 ganger hadde det vært veldig ille, type kunne ikke bevege meg normalt). Jeg visste også det ofte ble kink etterhvert om jeg ignorerte moderate symptoer, så da betalte jeg heller de pengene for å slippe og være i full funksjon strakt jeg gikk ut derfra.

Etter de to årene der med noen besøk har jeg vært der kanskje 5 ganger på 7-8 år. Type fordi jeg har trent feil og pådratt meg superkink - ikke fordi de gamle plagene er tilbake.

Betalte 400 som student, nå betaler jeg 500 for en halvtime - men det er og maks av hva kroppen "orker" av gangen. Det er ikke svært smertefullt, jeg synes det er enten godt eller "godtvondt". Om man har vondt i lårmuskler har jeg inntrykk av at det er vondere med massasje av vonde punkter.



Anonymous poster hash: 09313...b21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...