Gå til innhold

Farmor og farfar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her

Jeg er no veldig for at de kommer på besøk. Jeg har aldri hatt besteforeldre, men ser hvor kjekt barnebarn har det med de. Og unner virkelig min datter å ha både mormor/ morfar og farmor/farfar :)

Det er vel Kanskje derfor dette er litt sårt for meg siden jeg ikke har opplevd det, og derfor håper jeg inderlig de bryr seg mer om henne når hun blir litt eldre.

Anonymous poster hash: a9d71...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min datter har farfar med ny samboer, men dem er ikke så interessert. Pappaen og jeg gikn fra hverandre for flere år siden.

Trist for pappaen min er veldig opptatt han også. Mammaen min døde av kreft i sommer.

Anonymous poster hash: df310...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler no at jeg tar initiativ, sender henne mld, inviterte de på besøk når samboer hadde bursdag. Sender de bilder av jenten vår osv..

TS

Anonymous poster hash: a9d71...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmor og farfar her har aldri vist interesse for noen av de 5 sønnesønnene sine. De gnålte konstant om det barnebarnet de ikke fikk treffe (hadde de fått lov hadde de vel gitt f der også). Farmor døde dessverre tidligere i år. Min svoger utnytter nå faren sin til fulle, barnevakt så fort han har 2 min. Oss snakker han knapt nok med. Han ringer aldri og når vi ringer er han sliten fordi han har sitti barnevakt. Vi har gitt opp.

Morfar bryr seg heller ikke. Tror knapt han husker hva yngste barnet mitt heter. Han har aldri møtt gutten og han er 13.

Mormor derimot kunne gjerne tilbragt hele tiden med barnebarna. Hun klager på at hun ser de for lite. Vi prøver å besøke henne som ofte som mulig, men blir fort bare et par ganger i mnd.

Hos farfar må vi invitere oss selv. Sist vi var der så vi han knapt fordi han hadde tatt på seg ekstrajobb (er egentlig uføretrygdet). Vi følte oss uønsket og mannen min ønsker ikke mer kontakt enn et par årlige pliktbesøk. For ham er det smertefullt å dra på besøk å bli påminnet om hvor uønsket han er. Farfar bor 40 mil unna.

Morfar har av ulike grunner fått beskjed om å holde seg borte inntil guttene selv ønsker kontakt.

Mormor flyttet etter oss fordi hun ønsket mer kontakt.

Er ikke alle besteforeldre som ønsker kontakt med barnebarna sine dessverre.



Anonymous poster hash: 98bdd...cf1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...