AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #21 Skrevet 18. september 2014 Lukter det brent fra hybelleoligheten så låser du deg inn!Anonymous poster hash: 65d79...005 Nei, lukter bare brent inne på kjøkkenet. Er åpen løsning i så å si hele etasjen her. Når jeg kom hjem merket jeg det med en gang, Nå sitter jeg i stua ca 20 meter unna å lukter ikke det brente før jeg går inn på kjøkkenet igjen. Anonymous poster hash: 41ea7...0f5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #22 Skrevet 19. september 2014 Hvordan gikk det? Ville absolutt ha funnet sikringsskapet og skrudd av sikringen på kjøkkenet. Har opplevd at det luktet brent på hytta en gang. Da kom det fra sikringsskapet. Var en ledning der som hadde smeltet eller noe sånt. Skrudde av alt og kom meg til pokker der i fra. Men det gikk fint da heldigvis. Anonymous poster hash: 62ba9...be6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #23 Skrevet 19. september 2014 Det er absolutt ingenting som har stått på bortsett fra kjøleskap, mikro og ovn, men ovnen lever fortsatt. Men som jeg skrev i posten over, så er lukten sterkest midt på gulvet. Anonymous poster hash: 41ea7...0f5 Er det en slags svovellukt? Når noen fra underverdenen har vært der (djevler eller djevelen selv), legger de igjen en slik lukt.Anonymous poster hash: 7e69f...668
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #24 Skrevet 19. september 2014 Er det en slags svovellukt? Når noen fra underverdenen har vært der (djevler eller djevelen selv), legger de igjen en slik lukt.Anonymous poster hash: 7e69f...668 Er det mulig. Anonymous poster hash: 62ba9...be6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå