Gå til innhold

Hvordan folk har det hjemme :)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Og jeg liker bedre hjem som er litt personlige i stilen, ikke bare hvitt, hvitt og hvitt.

Hjemme hos meg er det ikke hvitt i det hele tatt, og det er jeg veldig glad for. ^^,

Hadde blitt gal av å bodd et sted hvor alt var hvitt. <_<

Noen sa en gang at å komme hjem til meg var som å komme til et museum, fordi det var så mye fint. :sjenert: En del er arvet, så det er nok derfor.

Men jo, jeg er også en som leser boligannonser og slikt fordi jeg liker å se på hvordan folk har det hjemme. Kanskje jeg ser noe jeg og vil ha. :3

Endret av Peanut
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid fått skryt for at jeg har det både stilig og koselig hjemme hos meg selv. Elsker å holde på med interiør, men jeg har ikke noen dyr eller trendy stil. Syns også det er spennende å komme hjem til folk for første gang. Og ja, jeg kikker inn til folk når jeg går tur, leser interiørblader og blogger.

• 2 uker senere...
Skrevet

Siden spørsmålet lyder "hvordan folk har det hjemme" så tar jeg meg friheten til å fronte mitt eget hjem :blomst: Jeg hadde igrunn tenkt til å legge ut bilder her, men jeg fikk ikke det til jeg? Kan sikkert bare google meg fram til det, men er det noen som vil fortelle meg hvordan jeg gjør det? :fnise:

Frem til da kan jeg kanskje linke til bloggen min, den finner du HER! I dette innlegget jeg linket til finner du bilder fra kjøkkenet mitt, her har jeg utendørs-kledning på veggene bak innredningen, og denne er beiset i fargen Drivved :hjerte: Dette mot den hvite innredningen, heltre eik benkeplate som er bittelitt hvitbeiset før den er oljet, kjøkkenøy, vitriner og porselenvask syns jeg beskriver stilen min veldig godt.

Vi har renovert et 100år gammelt hus iløpet av sommeren, vi kjøpte det i mai, og i løpet av denne prosessen føler jeg virkelig at jeg har funnet min stil. Har slitt litt tidligere, men nå er jeg så utrolig fornøyd med hvordan det er blitt.

Ta derfor gjerne en titt nedover på bloggen, eller i kategorien Renoveringen - our home samt kategorien Interiør <3 Her viser jeg mer av hva som har skjedd i hjemmet vårt.

Jeg har virkelig fått en forkjærlighet for Interiør iløpet av denne renoveringsprossesen og finner MYE inspirasjon på Instagram. Følger MANGE flotte personer med enda flottere hjem der. Jeg heter forresten Lenem88 hvis du vil inn og se. Og er det noen her som deler bilder av hus, hjem og interiør på instagram må dere jo gjerne slenge ut en melding da slik at jeg (og andre) kan sjekke det ut :icon_lol:

Skrevet

Akkurat nå har jeg det litt frustrerende. Flytta inn i en leilighet som er ganske liten, kombinert stue + kjøkken, og får liksom ikke innreda stua slik jeg vil... Stanget hodet litt i veggen og er ikke helt fornøyd med møbelringen.. 😵😕 Men jeg trives veldig her, og alle synes vi har det fint...

Gjest Solstråla88
Skrevet

Hos oss går det stortsett i jordfarger, type cafe latte og grått. Gulvene er mørke og skapene hvite, helt enkelt. Da vi flyttet inn var ALT hvitt, synes det var både kaldt og upersonlig. Mye roligere med litt lune og varme farger

Skrevet

Jeg ELSKER hvitt, kan ikke forda hjem med "litt personlig preg på det", blir som regel stygt.

Anonymous poster hash: 5c7eb...4f7

Jeg synes hvitt er stygt, jeg, så smaken er jo som baken.

Anonymous poster hash: 26372...594

Skrevet

Ingen andre som har blogg med litt bilder da? Vil jo gjerne se jeg da :fnise:

Eller instagram?

Instagram - Lenem88

Blogg - www.leneogmine.blogg.no

Skrevet

Jeg ELSKER hvitt, kan ikke forda hjem med "litt personlig preg på det", blir som regel stygt.

Anonymous poster hash: 5c7eb...4f7

Haha, er litt sånn jeg også... Hos meg er stilen litt industriell for å sette et ord på det. Mye hvitt/svart/grått. Lyse vegger og gulv, grå sofa, svart tvreol. Har farger på putene i sofaen da + lys, vaser og sånn småstæsj. Som regel lyse og duse farger.

Har et bilde som likner litt på det under her av noen Fiat 500 på (bla blå, gul, rød, hvit) som jeg kjøpe på Bohus. Lager også litt farge.be38dad9a863e57ea60c8e5dfc2ce844.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...