AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Er det bare jeg som er nysgjerrig på hvordan andre har det hjemme? Jeg blir så fascinert over at vi mennesker har så forskjellig smak og velger ulik stil. Syns det er spennende å se på boligannonser på finn, f.eks, også lurer jeg fælt på hvordan naboene har det. Flere som er sånn interiør-nysgjerrige? Anonymous poster hash: 2b4cb...a96 6
Gjest Sitronmelisse Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Ja! Jeg har alltid likt å gå rundt i gatene om kvelden og se litt inn i husene til folk (ikke sånn at jeg stopper og stirrer altså), men gøy å gå rundt og fundere på hvordan de har det der inne. Ellers satt jeg og så litt på Lukket Visning på - TV3, tror jeg det var, i kveld. Men altså, disse husene de filmer der nede i Oslogryta er jo slike hus og tomter det kryr av rundt i hele Norge bare de hadde gidda å komme seg ut av Oslogryta! Skuffa. Folk bor slik i hele resten av landet - det er bare tv-folka fra Oslo som tydeligvis aldri har sett noe annet en leilighet før og dåner av en liten kakkelovn.. Men det var en digresjon.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Og jeg liker bedre hjem som er litt personlige i stilen, ikke bare hvitt, hvitt og hvitt. Anonymous poster hash: 2b4cb...a96 10
Gjest Nosoul Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Jeg liker alt fra svære villaer, til søte små nordlandshus og tømmerhus! Men her jeg bor nå har jeg det lyst og lunt rundt meg. Lyse vegger, lyse fliser og veldig mye jordfarger i møbler og tekstiler.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Ja! Jeg har alltid likt å gå rundt i gatene om kvelden og se litt inn i husene til folk (ikke sånn at jeg stopper og stirrer altså), men gøy å gå rundt og fundere på hvordan de har det der inne. Ellers satt jeg og så litt på Lukket Visning på - TV3, tror jeg det var, i kveld. Men altså, disse husene de filmer der nede i Oslogryta er jo slike hus og tomter det kryr av rundt i hele Norge bare de hadde gidda å komme seg ut av Oslogryta! Skuffa. Folk bor slik i hele resten av landet - det er bare tv-folka fra Oslo som tydeligvis aldri har sett noe annet en leilighet før og dåner av en liten kakkelovn.. Men det var en digresjon. Jeg synes de menneskene var litt.. kvalme i oppførselen. Lurer på om megleren på Oslos tak prøvde seg på en arrogant holdning for å passe inn blant steinrike kjøpere. Ellers var ikke husene og leilighetene noe annerledes enn den gjengse leiligheten/huset bygd/pusset opp i 2005. Var jo hvite vegger, parkett, svart skinn, glassmøbler og prangende tapeter. Var det noe veldig spesielt jeg overså? Er også litt for nysgjerrig, titter litt i alle veier når jeg og bikkja går tur om kveldene. Dessverre har de fleste det veldig likt hjemme. Anonymous poster hash: 3c5d4...418 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Jeg liker alt fra svære villaer, til søte små nordlandshus og tømmerhus! Men her jeg bor nå har jeg det lyst og lunt rundt meg. Lyse vegger, lyse fliser og veldig mye jordfarger i møbler og tekstiler. Høres veldig koselig ut:) Anonymous poster hash: 3c5d4...418
Gjest Seajewel Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Ja, alltid vært det. Har mye med personlighet å gjøre, og å komme hjem til noen du kjenner,vil alltid overraske deg når du ser hvordan det er der.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Noen bryr seg ikke så mye om interiør og slikt og kan ha kjøkken fra 1960-tallet osv. Men kan være like hyggelig det, som en nystylet leilighet som er helt moderne Anonymous poster hash: 2b4cb...a96 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #10 Skrevet 14. oktober 2014 Og jeg liker bedre hjem som er litt personlige i stilen, ikke bare hvitt, hvitt og hvitt. Anonymous poster hash: 2b4cb...a96 Jeg ELSKER hvitt, kan ikke forda hjem med "litt personlig preg på det", blir som regel stygt. Anonymous poster hash: 5c7eb...4f7 1
Gjest Badabing Skrevet 14. oktober 2014 #11 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg liker personlig stil. Tror ikke vi har et eneste nytt møbel i huset, alt er arvet eller kjøpt brukt. Tror ikke det hadde passet inn i et interiørmagasin, men det virker som folk synes vi har det hyggelig likevel 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #12 Skrevet 14. oktober 2014 Syns det er litt rart med denne "personlige" stilen. Som regel folk med mye arvet, forskjellige farger osv sol slenger ut en slik bemerkning. Jeg har en stil som er veldig personlig for meg. Alle som har kommet hjem til meg har bemerket hvor "meg" denne stilen er. De fleste ville kalt stilen Versace og det stemmer ganske greit. Shabby chic kan være personlig stil for enkelte. Om de vanligvis kler seg i blonder, blomstermønster osv, vil jeg tro de har den stilen hjemme. Dermed er det personlig preg på hjemmet dems. Anonymous poster hash: 07d3d...15d 2
Gjest Badabing Skrevet 14. oktober 2014 #13 Skrevet 14. oktober 2014 Syns det er litt rart med denne "personlige" stilen. Som regel folk med mye arvet, forskjellige farger osv sol slenger ut en slik bemerkning. Jeg har en stil som er veldig personlig for meg. Alle som har kommet hjem til meg har bemerket hvor "meg" denne stilen er. De fleste ville kalt stilen Versace og det stemmer ganske greit. Shabby chic kan være personlig stil for enkelte. Om de vanligvis kler seg i blonder, blomstermønster osv, vil jeg tro de har den stilen hjemme. Dermed er det personlig preg på hjemmet dems.Anonymous poster hash: 07d3d...15d Det vi mener er vel at det er møbler og ting som har kommet i ens eie etter at de også har stått i besteforeldres og foreldres hjem. Således har de også en personlig affeksjonsverdi. 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #14 Skrevet 14. oktober 2014 Det vi mener er vel at det er møbler og ting som har kommet i ens eie etter at de også har stått i besteforeldres og foreldres hjem. Således har de også en personlig affeksjonsverdi. Helt klart. Har bare lagt merke til at de med arvet interiør er raske med å slenge "jeg må ha personlig preg på det" uten at de tenker over at det finnes forskjellige personligheter og dermed forskjellige personlige stiler.Anonymous poster hash: 07d3d...15d
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2014 #15 Skrevet 15. oktober 2014 Ja! Jeg har alltid likt å gå rundt i gatene om kvelden og se litt inn i husene til folk (ikke sånn at jeg stopper og stirrer altså), men gøy å gå rundt og fundere på hvordan de har det der inne. Ellers satt jeg og så litt på Lukket Visning på - TV3, tror jeg det var, i kveld. Men altså, disse husene de filmer der nede i Oslogryta er jo slike hus og tomter det kryr av rundt i hele Norge bare de hadde gidda å komme seg ut av Oslogryta! Skuffa. Folk bor slik i hele resten av landet - det er bare tv-folka fra Oslo som tydeligvis aldri har sett noe annet en leilighet før og dåner av en liten kakkelovn.. Men det var en digresjon. Jækla bra.
Gjest Evans Skrevet 15. oktober 2014 #16 Skrevet 15. oktober 2014 Ja, jeg er det. Får litt utløp for det ved å følge x-antall interiør-folk på instagram
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #17 Skrevet 16. oktober 2014 Å ja Følger med på Instagram og stjeler ideer Lurer også fælt på hvordan naboene har det, men tror jeg hadde blitt skuffet egentlig. Det er veldig fine hus rundt omkring her, og det har vært en del til salgs nå i sommer, og selv om de er så himla fine utenfor så var de ikke så fine innenfor. Så utseende kan bedra Jeg tror at jeg med hånden på hjertet kan si at huset mitt er fint både utvendig og innvendig, har en fin stil som de fleste gaper for når de kommer på besøk Anonymous poster hash: 511bf...84d
Gjest Skrevet 16. oktober 2014 #18 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg er jo generelt veldig nysgjerrig av meg, og det gjelder også interiør. Jeg synes det er spennende å se hvordan folk velger å bo, og jeg elsker at vi mennesker er så forskjellige som det vi er. At noe jeg synes er helt forferdelig stygt, kan være noen store stolthet. Så jeg har vel en tendens til å titte inn i folks vinduer når jeg går kveldsturen jeg også 2
Denlilleprinsessen Skrevet 16. oktober 2014 #19 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg har det veldig hvit hjemme oss meg. Hvite vegger, hvit skap osv. Har brukt mye enkle farger som grå,svart,begie og hvit. Så pynter jeg med mye grønne planter og fine dekorasjoner
fresia Skrevet 16. oktober 2014 #20 Skrevet 16. oktober 2014 ja, jeg synes det er gøy å se hvordan andre har det hjemme - men det er ikke sånn at jeg titter inn i naboens vinduer eller sjekker ut hus som er til salgs i bygda mi på finn. uansett hvor fint andre har det så ville jeg aldri hatt det sånn selv... synes selvfølgelig at jeg har det aller finest, men det er jo ganske naturlig da det er jeg som har innreda det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå