AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Jeg har nettopp fått brunt utflod, og går på p-pillen enda. Jeg har ikke hoppet over mensen på flere mnd og skal ikke ha mellomblødninger, og har heller aldri hatt så mye brunt utflod. Men tidligere var jeg hos gynekolog og de tok celleprøver fra livmoren min, og den viste celleforandringer, så jeg må tilbake om 6-12 mnd for å skjekke dette igjen, fordi cellene forandrer seg langsomt.. Men er redd kanskje denne utfloden har noe med dette å gjøre? eller kan jeg være gravid? det er ikke blod, bare utrolig brunt med en tykk utflod. Anonymous poster hash: a1a66...ea3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Det kan være EL, det kan være sopp, det kan være vaginose, det kan være en mellomblødning, det kan være mye. Mest sannsynlig kommer celleforandringene av denne utfloden, 90% har celleforandringer uten at det går videre til kreft. Ta en tur til legen for å sjekke deg for sopp og vaginose Anonymous poster hash: 12568...588
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå