AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Jeg er ikke gravid. Hadde mensen for 2 uker siden. Idag etter jeg hadde dusjet sto jeg og tørket meg. Så i speilet at selve brystknoppene var blitt knall røde, og jeg tok litt på dem for å sjekke om de var ømme eller såre. Da kom det melk ut! Bare et par dråper, men likevel. Herregud! Kommer fortsatt.. Sambo kommer til å få panikk om han rører brystene mine ikveld (vi er ikke klare for barn og han kommer til å tenke i de baner med en gang). Noen som har hatt sånt før? Eller vet hva det kan være? Anonymous poster hash: bfd4e...383
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Ikke melk. Kan være et tidlig tegn på kreft, eller en infeksjon. Stopper det ikke så tar du en tur til legen. Anonymous poster hash: ec421...0b1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Det er helt vanlig at det kommer noe ut innimellom i livet. Er ingenting å stresse over. Bare ikke begynn å provoser det fram. Kan faktisk skje mannfolk ogAnonymous poster hash: e1c4e...a5c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Det er nok ikke melk, heller sekret som kommer ut. Hvis det kommer blod ut samtidig så kontakter du lege umiddelbart for henvisning til mammo og UL da det er tidlig tegn på cancer i melkegangene. Ellers kan det være begynnelsen på en betennelse i melkegangene, ikke provoser frem mer, la det være i fred Anonymous poster hash: 2f9ab...16f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 AnonymBruker, on 18 Sept 2014 - 20:06, said: Ikke melk. Kan være et tidlig tegn på kreft, eller en infeksjon. Stopper det ikke så tar du en tur til legen. Anonymous poster hash: ec421...0b1 Man trenger ikke å væregravid eller å ha fått barn for å ha melk i brystene. Anonymous poster hash: 8a446...d0b
Sugerøret Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 hormoniellt som oftest .Det kan komme av stimulanse av brystene også Og som oftest helt ufarlig 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå