Kjibba Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 No er eg ferdig med å male stova, så no får vi endeleg bytta ut den raudbrune sofaen i imitert skinn Den nye blir lys grå og det einaste vi har bestemt av innredning. Diverre er sambuaren min og eg veldig ueinig om val av golvteppe. Han har bestemt seg for å ha eit i lavfloss, og det tykkjer eg er grusomt! Både fordi det er vanskeleg å halde reint og blir fort stygt. Heatset floss kan eg fint gå med på. Og så er det det at han tykkjer det er for dyrt å betale tusen kroner for eit teppe, noko eg har vanskeleg å forstå, då ein gjerne må over det for å få eit fint et. Eg har sett i alle møbelbutikkane vi har her i byen, og det er liksom ingen som får meg til tenkje "jaaa, dette skal eg ha!" Veit ikkje kva stil vi skal ha, men det blir vel med ein nordisk vri. Så; lysegrå sofa og ei klokke i rosa marmor på veggen er det vi veit så langt Så, om det er nokon som har eit/sett eit som ser fint ut, og er lett å vedlikehalde, så skrik ut! Og forresten så betaler eg gjerne over tusenlappen, men ikkje fem tusen liksom
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Tusrn kroner på et gulvteppe er ikke mye om dere skal ha et ordentlig gulvteppe. Anonymous poster hash: 1e4e0...968
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå