Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

No er eg ferdig med å male stova, så no får vi endeleg bytta ut den raudbrune sofaen i imitert skinn :) Den nye blir lys grå og det einaste vi har bestemt av innredning.

Diverre er sambuaren min og eg veldig ueinig om val av golvteppe. Han har bestemt seg for å ha eit i lavfloss, og det tykkjer eg er grusomt! Både fordi det er vanskeleg å halde reint og blir fort stygt. Heatset floss kan eg fint gå med på. Og så er det det at han tykkjer det er for dyrt å betale tusen kroner for eit teppe, noko eg har vanskeleg å forstå, då ein gjerne må over det for å få eit fint et.

Eg har sett i alle møbelbutikkane vi har her i byen, og det er liksom ingen som får meg til tenkje "jaaa, dette skal eg ha!"

Veit ikkje kva stil vi skal ha, men det blir vel med ein nordisk vri. Så; lysegrå sofa og ei klokke i rosa marmor på veggen er det vi veit så langt :)

Så, om det er nokon som har eit/sett eit som ser fint ut, og er lett å vedlikehalde, så skrik ut! Og forresten så betaler eg gjerne over tusenlappen, men ikkje fem tusen liksom ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusrn kroner på et gulvteppe er ikke mye om dere skal ha et ordentlig gulvteppe.

Anonymous poster hash: 1e4e0...968

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...