AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Æsj æsj æsj. (Det er litt detaljert) For 4-5 dager siden barberte jeg meg nedentil, og brukte en engangshøvel. Tror jeg greide å kutte meg, vet ikke om det var med bladet eller den harde plastikkanten, men plutselig begynte det å svi på et lite område i alle fall. Nå, noen dager etter, begynte det å svi litt på samme område, og da jeg sjekket, var det noen nupper der. Litt røde, likner på kviser, men de er ikke veldig tydelige. Det er ikke blemmer, og det er bare to-tre av dem. Problemet er at jeg ikke vet om det kom av barberingen, eller om barberingen var nær det og så gjorde det vondt/irriterte... Er det noen som kjenner igjen noe av dette? Jeg skal til legen senere idag, men jeg er så stressa, tenkomdeterherpes. Anonymous poster hash: d5a27...a6c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Du har nok bare vært litt uheldig med barberingen Anonymous poster hash: 8f0bd...c75
Gjest Aella Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Jeg henger meg på denne Du har nok bare vært litt uheldig med barberingen
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Kanskje et par inngrodde hår Anonymous poster hash: 2feaf...ffd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Takk for svar! Det var nettopp det det var. Så jeg fikk anbefalt en salve til å smøre på, og å la området være, og så skulle det roe seg. PUH. TS! Anonymous poster hash: d5a27...a6c
Minya Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Godt tips; Kjøp deg en Ladyshave og slutt å bruke barberhøvel til intimbarbering. Du blir like pent glattbarbert og slipper inngrodde hår, nupper og kutt. Dessuten klør det ikke like jævlig når håret vokser ut igjen som når du bruker høvel.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Grunnen til du får nupper er pga at når du shaver tar du bort det naturlige smørelaget i huden slik at den blir tørr og irritert, du må smøre på med fuktighetskrem etter shave så etterlater du huden smidig Anonymous poster hash: 155e7...e91
Tøytigern Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 Grunnen til du får nupper er pga at når du shaver tar du bort det naturlige smørelaget i huden slik at den blir tørr og irritert, du må smøre på med fuktighetskrem etter shave så etterlater du huden smidig Anonymous poster hash: 155e7...e91 Barberer. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå