AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Siden jeg tok akutt keisersnitt for 3 år siden så har jeg hatt masse smerter under arter og rundt der. De gjorde sånn at jeg ikke har følelser på området rundt arret når de tok ut ungen, da de klarte og kutte en nerve. Men smertene mine i under er noen ganger helt jævlig rett og slett, innimellom så er det stikkinger der andre ganger er det som om det er noen som stikker noe inn der. Noen ganger om natta så kan jeg våkne og ha sterke smerter der, og da må jeg opp og gå. Klarer ikke ligge med det. Andre ganger så må jeg bare dette sammen for da gjør det så vondt at jeg klarer omtrent ikke og stå. Er det noen som vet hva dette er ? Er det noe farlig? Har lest at man kan ha eggstokk kreft eller livmorhalskreft ved stikkinger og sånn smerte jeg har, men siden det har gått over så lang tid så vet jeg ikke, kan sykehuset glemt noe inni meg da de opererte ? Anonymous poster hash: 4c5c0...032
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Sånn skal det ikke være i alle fall. Jeg ville absolutt ha tatt dette opp med legen, og fått henvisning til en spesialist, og kanskje også MR. Anonymous poster hash: c099e...a33
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Sånn skal det ikke være i alle fall. Jeg ville absolutt ha tatt dette opp med legen, og fått henvisning til en spesialist, og kanskje også MR. Anonymous poster hash: c099e...a33 Jeg skal ta og ringe legen imorgen og få time, så jeg finner ut av det. Men har også tatt det opp der før men da fikk jeg bare beskjed om at det ikke var noe, og at de kunne ikke gjøre noe for jeg hadde vondt akk på det tidspunktet jeg var der. Men får nok bare presse på der. Anonymous poster hash: 4c5c0...032
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Jeg skal ta og ringe legen imorgen og få time, så jeg finner ut av det. Men har også tatt det opp der før men da fikk jeg bare beskjed om at det ikke var noe, og at de kunne ikke gjøre noe for jeg hadde vondt akk på det tidspunktet jeg var der. Men får nok bare presse på der. Anonymous poster hash: 4c5c0...032 Håper legen tar deg på alvor denne gangen. Eller så hadde jeg vurdert å bytte lege. Det kan være sammenvoksninger (adheranser) og mye annet - som ofte kan gjøres noe med. Lykke til!Anonymous poster hash: c099e...a33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå