Gå til innhold

Killing i bena

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i over lenger tid nå hatt noe killing i bena, er oftest når jeg legger meg. Det er så ekkelt, og er en ubehagelig følelse, jeg sliter med og sove da jeg må røre på meg hele tiden for at det skal bli borte, Men kommer tilbake med engang jeg slutter og røre på meg, og noen ganger gjør det nesten litt vondt. om jeg prøver og ignorere det så starter det i armer og fingere rett og slett hele kroppen. Noen som har opplevd det samme eller vet hva det? Tips til og få det bort ?

Anonymous poster hash: 7cde3...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres ut som om du har rastløse bein. Det kan visst komme av mineralmangel, så det kan kanskje være greit å få sjekket verdiene hos legen? :)

Jeg har en stillesittende jobb, og da får jeg det noen ganger om jeg har beveget meg for lite. Så det kan hende det hjelper å gå litt mer og tøye musklene også.

Endret av nattsvermer
Skrevet

Høres ut som om du har rastløse bein. Det kan visst komme av mineralmangel, så det kan kanskje være greit å få sjekket verdiene hos legen? :)

Jeg har en stillesittende jobb, og da får jeg det noen ganger om jeg har beveget meg for lite. Så det kan hende det hjelper å gå litt mer og tøye musklene også.

Har ikke noe spesielt mangler bortsett fra litt jern. Men det har jeg omtrent hatt hele livet.

TS

Skrevet

Jeg går også veldig mye, er mye i aktivitet da jeg har ei jente på 3 år som aldri sitter stille :)

TS

Skrevet

Jeg går også veldig mye, er mye i aktivitet da jeg har ei jente på 3 år som aldri sitter stille :)

TS

Hmm... Da har jeg ikke andre forslag enn tøying.

Jeg kjenner ofte når jeg er urolig i beina at det på en måte sitter i rompemusklene og at det forplanter seg nedover. Da pleier jeg å sette meg på gulvet og tøye ut. Det hjelper for meg i hvert fall :)

Skrevet

Hmm... Da har jeg ikke andre forslag enn tøying.

Jeg kjenner ofte når jeg er urolig i beina at det på en måte sitter i rompemusklene og at det forplanter seg nedover. Da pleier jeg å sette meg på gulvet og tøye ut. Det hjelper for meg i hvert fall :)

Da skal jeg prøve det, takk for svar :)

TS

Gjest Badebuksa
Skrevet

Bedre med killing i beina enn lam i ryggen?

• Liker 2
Skrevet

Bedre med killing i beina enn lam i ryggen?

?

Skrevet

Det har hjulpet meg å ta magnesiumtilskudd (selv om blodprøver ikke viste noen særlig mangel). Såvidt jeg har forstått er dette noe som hjelper for mange.

Anonymous poster hash: 431c7...a87
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...