Erazor Skrevet 19. september 2014 #21 Skrevet 19. september 2014 takk for svar. ja ok, ser det dere sier med at dette er gale stedet å prøve å bli likt. jeg skulle nok ønske jeg ble nevnt og likt og alt det der, men det er ikke det jeg forventer eller går inn for at skal skje. poster ikke særlig på bilde tråder og hva vil du spørre en bruker om osv uansett så forventer ikke de plutselig skal etterlyse meg , var vel mest det at jeg merket så stor forskjell på forskjellige brukere sin respons uavhengig av postene deres. men så får jo noen av dem også usannsynlig mye hets fra ab så ingen er jo likt av alle.. Det jeg ønsker er når jeg siterer noen og svarer saklig eller med et spørsmål , å få et svar. Hvis jeg svarer en ting i en spm. tråd kan jeg irritere meg over at alle andre blir sitert selvom folk har sagt nøyaktig det samme jeg sa, etter meg. Hvis jeg svarer noe i samma duren som det flere før meg har svart hvorfor er det mine skrivefeil eller meninger som er så gale og må pirkes på? Men dere har helt rett, jeg burde drite i det!! hvis jeg kan gå over til å irritere meg istedet for å ta meg nær av det, så tror jeg det så kan gli over i likegyldighet Anonymous poster hash: 74f05...3ab Verden er ofte sånn at hvis folk er fornøyde, så får man ikke noe feedback, men hvis noe er galt, da får man høre det. Så det faktum at du mener at du ikke får noe respons, kan henge sammen med at det du skriver er helt greit, og derfor ikke vekker sterke reaksjoner på noen måte. Ellers kan man jo diskutere hva det betyr å være «likt» i et diskusjonsforum. For min del er det totalt uviktig om jeg blir nevnt i en tråd om hvilken bruker man ønsker å date, ha sex med, få barn med eller hva det nå skulle være. Jeg er her for å diskutere, og forsøker å komme med saklige innlegg som kanskje til og med kan være til hjelp nå og da. Om jeg får respons eller ikke er uvesentlig. Hvis du er ute etter bekreftelse er for øvrig mitt beste råd å være aktiv i «kosetrådene» der det småpludres og deles bilder og komplimenter. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå