AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 ja er det. blir jo aldri med i samtalen uansett, akkurat som de har lagt hat på meg. det følte jeg for lenge siden at jeg ble forbigått hele tiden men trodde ikke det var så sannsynlig. hmm, kanskje jeg skal lage ny bruker og starte pånytt? Noen kan liksom si hva som helst også siterer folk og svarer og bla og bla mens andre (nei jeg er ikke den eneste) kan også si hva som helst, og være super hyggelige og morsomme (tror jeg) og alt mulig og spørre om ting og sitere og sånt, men neida ingen gidder å svare. er heldig hvis noen påpeker skrivefeil eller kverulerer på annet vis. og har ikke akkurat bastante meninger for å si det sånn. Det er kanskje patetisk men jeg kom inn her fordi jeg kjeder meg, bor på nytt sted og kjenner ikke så mange. er ikke bare bare å komme seg ut og møte folk for er mye ansvar her hjemme jeg ikke kan gå ifra. ja en gang eller to trolla jeg litt som ab med kommentarer (for lenge siden og ingenting ondskapsfullt) fordi jeg var overtrøtt og morroklump men ellers kommer jeg med spørsmål, støttende og forståelsesfulle ord, morsomme ting, svarer på det ts spør om ja sånne ting.. bare lurer på hva faen som skal til, hvorfor er det noen som får svar av alle? er den personen så kul og morsom og alt det der? i bildetråden var det flere som ikke fikk noen kommentarer av de som "hang på tråden" men så kom det andre utenfra som sa noe pent til dem de som var der fra før skrøt bare av hverandre. JA det ble et klageinnlegg, deal with it for jeg er vanligvis alltid positiv! Anonymous poster hash: 74f05...3ab
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 første post: ikke rart dem ikke liker deg siden du er så negativ. blabla Anonymous poster hash: 74f05...3ab 2
Guybrush Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 (endret) første post: ikke rart dem ikke liker deg siden du er så negativ. blabla Anonymous poster hash: 74f05...3ab Du er vel klar over at hash-taggen forteller alle leserne at dette er et svar du selv har skrevet? Hvis ikke må jeg jo si at det kan virke litt symptomatisk hvis dette er holdninger som gjennomsyrer andre innlegg du har skrevet? Jeg tror det er usunt å se på et diskusjonforum som en konkurranse hvor man skal bli "populær". Har man det som mål tror jeg du har feilet før du har begynt. De fleste antar jeg benytter dette som tanketom underholdning og tidsfordriv. Hverken mer eller mindre. Endret 17. september 2014 av Guybrush 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Du er vel klar over at hash-taggen forteller alle leserne at dette er et svar du selv har skrevet? Jeg tror ts bare ville legge til noe ekstra, og ikke prøvde å "svare seg selv". Anonymous poster hash: 3701d...d3f 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Jeg tror ts bare ville legge til noe ekstra, og ikke prøvde å "svare seg selv". Anonymous poster hash: 3701d...d3f dette stemmer var egentlig ment som litt tull fordi innlegget ble veldig klagete. Du er vel klar over at hash-taggen forteller alle leserne at dette er et svar du selv har skrevet? Hvis ikke må jeg jo si at det kan virke litt symptomatisk hvis dette er holdninger som gjennomsyrer andre innlegg du har skrevet? Jeg tror det er usunt å se på et diskusjonforum som en konkurranse hvor man skal bli "populær". Har man det som mål tror jeg du har feilet før du har begynt. De fleste antar jeg benytter dette som tanketom underholdning og tidsfordriv. Hverken mer eller mindre. mente du holdninger i svaret mitt eller hi? for svaret var bare tull (forklart over)+ plystretegnet Hvis du mente hi så pleier jeg ikke være sånn sytete i innleggene jeg skriver. men jeg ser tydelig poenget ditt i det siste avsnittet. jeg er naturlig veldig opptatt av å bli likt. men det er jo selvfølgelig til å leve med å ikke være superpopulær. Men det er kjipt å ikke få svar en gang. de trenger jo ikke stalke meg eller noe, men føler meg bare ekskludert. æsj kanskje jeg overdriver nå.. ja men ikke så veldig gøyalt tidsfordriv når jeg føler jeg sitter og poster med usynlig bruker. når jeg er ab får jeg ofte respons både flere plusser og mindre sånne "pirke klager" Anonymous poster hash: 74f05...3ab
Guybrush Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 dette stemmer var egentlig ment som litt tull fordi innlegget ble veldig klagete. mente du holdninger i svaret mitt eller hi? for svaret var bare tull (forklart over)+ plystretegnet Hvis du mente hi så pleier jeg ikke være sånn sytete i innleggene jeg skriver. men jeg ser tydelig poenget ditt i det siste avsnittet. jeg er naturlig veldig opptatt av å bli likt. men det er jo selvfølgelig til å leve med å ikke være superpopulær. Men det er kjipt å ikke få svar en gang. de trenger jo ikke stalke meg eller noe, men føler meg bare ekskludert. æsj kanskje jeg overdriver nå.. ja men ikke så veldig gøyalt tidsfordriv når jeg føler jeg sitter og poster med usynlig bruker. når jeg er ab får jeg ofte respons både flere plusser og mindre sånne "pirke klager" Anonymous poster hash: 74f05...3ab Hvordan er du "ekskludert" om folk behandler deg akkurat slik de behandler de fleste andre? Som Churchill en gang skal ha sagt fritt fra hukommelsen: "har du fiender? Bra! Det betyr at du har stått opp for noe i livet!" . Diskusjoner handler ikke om popularitet. Sannhet er ikke definert av et flertall. Det skal dessuten godt gjøre å komme med noe som ingen har sagt før, eller presentere noe på en måte som ingen har hørt før. Det er selvsagt enklere å motta tommel opp fra folk med billige poeng - men de blir da også gjerne like fort glemt som de ble oppdaget.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 ......... Mmmmm Guybrush! Anonymous poster hash: 82fb5...9c6 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 (endret) Rart du ikke får svar da, hvilkene tråder er det snakk om? Det er tråder jeg også sjeldent får svar i. Er det tråder som får mange svar? Da går du bare inn, sier det du mener og forlater tråden for godt, hehehe. Man får ikke svar av TS da med mindre man provoserer eller treffer TS på en måte som ingen andre gjør. Endret 18. september 2014 av Evilposelos
Pourpre Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Tror mye av det handler om at det er en del type spørsmål som gjerne er blitt besvart så mange ganger at ingen bryr seg lenger. Eller at tråden i seg selv har ett spørmål eller situasjon som er for innviklet. Eller rett og slett at tråden i seg selv er uinteressant.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 (endret) Om du føler du får respons som AB, men ikke under brukernavn kan det jo være fordi du muligens skriver litt mer "rett fra levra" som AB? Om du er ute etter å bli likt så kan det være du begrenser deg selv når du skriver under brukernavn, og at det rett og slett blir for mye pjatt. Om du er redd for å skille deg ut negativt og skal tekkes alle så vil du nok gå under radaren til mange. Endret 18. september 2014 av Calavi 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #12 Skrevet 18. september 2014 Ts, du må ikke ta KG så seriøst. Om du seriøst har behov for å "hevde deg" her inne, så er det noe galt. Anonymous poster hash: 38461...9fa
Viktualia Skrevet 18. september 2014 #13 Skrevet 18. september 2014 Jeg tror det er litt tilfeldig om man får svar på det man skriver eller ikke. Sprø meninger og bastante uttalelser genererer mer svar enn veloverveide og gjennomtenkte innlegg, men det burde ikke påvirke hva du skriver! I tillegg er det faktisk litt slitsomt å lese innlegg med forsvinnende lite stor bokstav og punktum. 1
Gjest Badebuksa Skrevet 18. september 2014 #14 Skrevet 18. september 2014 Hæ? Orket ikke å lese, du skriver så inni granskævven rotete.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #15 Skrevet 18. september 2014 Drittlei her også. Damer som skal overgå hverandre i å være liberale og frekke. Guttunger som sprer sin uendelige innsikt og livsvisdom, med stor forståelse for jenter som høres attraktive ut. Nye brukere som kaster seg over alle diskusjoner, og er enige med de som de skjønner er gamle kjenninger med status. Men bortsett fra disse kategoriene over, er det mange som virker helt ok her inne. Er kanskje ikke så lei likevel, når jeg tenker meg om. Anonymous poster hash: 6d496...6bf 1
Gjest Silverstream Skrevet 18. september 2014 #16 Skrevet 18. september 2014 ja er det. blir jo aldri med i samtalen uansett, akkurat som de har lagt hat på meg. det følte jeg for lenge siden at jeg ble forbigått hele tiden men trodde ikke det var så sannsynlig. hmm, kanskje jeg skal lage ny bruker og starte pånytt? Noen kan liksom si hva som helst også siterer folk og svarer og bla og bla mens andre (nei jeg er ikke den eneste) kan også si hva som helst, og være super hyggelige og morsomme (tror jeg) og alt mulig og spørre om ting og sitere og sånt, men neida ingen gidder å svare. er heldig hvis noen påpeker skrivefeil eller kverulerer på annet vis. og har ikke akkurat bastante meninger for å si det sånn. Det er kanskje patetisk men jeg kom inn her fordi jeg kjeder meg, bor på nytt sted og kjenner ikke så mange. er ikke bare bare å komme seg ut og møte folk for er mye ansvar her hjemme jeg ikke kan gå ifra. ja en gang eller to trolla jeg litt som ab med kommentarer (for lenge siden og ingenting ondskapsfullt) fordi jeg var overtrøtt og morroklump men ellers kommer jeg med spørsmål, støttende og forståelsesfulle ord, morsomme ting, svarer på det ts spør om ja sånne ting.. bare lurer på hva faen som skal til, hvorfor er det noen som får svar av alle? er den personen så kul og morsom og alt det der? i bildetråden var det flere som ikke fikk noen kommentarer av de som "hang på tråden" men så kom det andre utenfra som sa noe pent til dem de som var der fra før skrøt bare av hverandre. JA det ble et klageinnlegg, deal with it for jeg er vanligvis alltid positiv! Anonymous poster hash: 74f05...3ab Det er ikke noe å bry seg om, jeg får heller ikke så ofte svar, men dette er tross alt bare et nettforum, det burde ikke ha så stor betydning.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. september 2014 #17 Skrevet 18. september 2014 ja er det. blir jo aldri med i samtalen uansett, akkurat som de har lagt hat på meg. det følte jeg for lenge siden at jeg ble forbigått hele tiden men trodde ikke det var så sannsynlig. hmm, kanskje jeg skal lage ny bruker og starte pånytt?Anonymous poster hash: 74f05...3ab Det er mindre sannsynlig at du blir forbigått om du skriver med nick enn som anonym bruker!
Gjest Blomsterert Skrevet 18. september 2014 #18 Skrevet 18. september 2014 dette stemmer var egentlig ment som litt tull fordi innlegget ble veldig klagete. mente du holdninger i svaret mitt eller hi? for svaret var bare tull (forklart over)+ plystretegnet Hvis du mente hi så pleier jeg ikke være sånn sytete i innleggene jeg skriver. men jeg ser tydelig poenget ditt i det siste avsnittet. jeg er naturlig veldig opptatt av å bli likt. men det er jo selvfølgelig til å leve med å ikke være superpopulær. Men det er kjipt å ikke få svar en gang. de trenger jo ikke stalke meg eller noe, men føler meg bare ekskludert. æsj kanskje jeg overdriver nå.. ja men ikke så veldig gøyalt tidsfordriv når jeg føler jeg sitter og poster med usynlig bruker. når jeg er ab får jeg ofte respons både flere plusser og mindre sånne "pirke klager" Anonymous poster hash: 74f05...3ab Tror nok en del her får imot en bruker pga ett synspungt eller et par innlegg de fikk helt imot. Så tar de peron isteden for å konentrere seg om sak. Kanskje de som har notert seg deg er folk som normalt ikke plusser. Tror ikke alle gjør det. Selv plusser jeg ganske mye,men det er sjelden jeg husker brukeren. Hvis det ikke er påfallende mange innlegg jeg noterer meg.
skreppamedleppa Skrevet 19. september 2014 #19 Skrevet 19. september 2014 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svare deg, men for å si det enkelt så vil nok enhver som blir medlem på kg for å bli likt feilet grundig. Om hovedgrunnen til at du er her er å bli nevnt i tråder som - hvilke kg bruker liker du? -Hvilken kg bruker ville du hatt bilde av på dusjforhenget ditt? -hvilke bruker ville du hatt med deg på en øde øy og laget mange kg babyer med? -Hvilke kg bruker ville du strikket sjef til? Eller få deg venner, få bedre selvtillit og bli likt så ville jeg faktisk ha slettet meg hadde jeg vært deg. Og jeg sier ikke dette for å være slem eller ondskapsfull, jeg sier rett og slett fordi jeg selv synes det er veldig feil fokus å ha. Kvinneguiden er et diskusjonsforum, noen vil en legge mer merke til en andre og dette gjelder både positivt og negativt. Men om du prøver å late som at du er noe eller noen du ikke er for å bli bedre likt merkes det godt og for de fleste er ikke det positivt heller. For det andre hvorfor spiller det noen rolle for deg om andre helt fullstendig ukjente mennesker som sitter milevis fra deg selv liker deg? Burde det ikke være bedre å fokusere hvem som faktisk liker og responderer på det du sier irl? De fleste her inne blir likt og hatet og oversett. Jeg også, noen liker meg, noen kan ikke fordra meg og noen gidder heller ikke å ta seg bryet med å svare meg med mindre det er snakk om skrivefeilene mine, ja vel også, tenker jeg da? Skal jeg gidde å tilpasse meg de? Skal jeg ta meg nær av at noen ikke tåler verken meningene, nicket eller avataren min? Nei jeg skal gi en stor f i de, noe jeg også gjør. Jeg er her på kg for å diskutere, ikke for å late som at jeg er noe jeg ikke er for å please andre kg brukere. Du må ikke ta alt så hard, det er ikke nødvendigvis deg det er noe galt med. De menneskene en oftest legger merke til her inne skriver regelmessig med nick. De står for de de skriver, vrir ikke meningene sine til høyre eller venstre alt etter hvem de diskuterer med og de er litt overalt på forumet, de fleste av disse brukerene vil ende i "krangel" med andre, de vil bli godt likt av noen og de vil bli forbigått i en eller flere diskusjoner, fordi slik er innternett diskusjoner, og slik er det for meg og deg og samtlige andre og slik er det på kvinneguiden, på VG og på diskusjon.no. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #20 Skrevet 19. september 2014 takk for svar. ja ok, ser det dere sier med at dette er gale stedet å prøve å bli likt. jeg skulle nok ønske jeg ble nevnt og likt og alt det der, men det er ikke det jeg forventer eller går inn for at skal skje. poster ikke særlig på bilde tråder og hva vil du spørre en bruker om osv uansett så forventer ikke de plutselig skal etterlyse meg , var vel mest det at jeg merket så stor forskjell på forskjellige brukere sin respons uavhengig av postene deres. men så får jo noen av dem også usannsynlig mye hets fra ab så ingen er jo likt av alle.. Det jeg ønsker er når jeg siterer noen og svarer saklig eller med et spørsmål , å få et svar. Hvis jeg svarer en ting i en spm. tråd kan jeg irritere meg over at alle andre blir sitert selvom folk har sagt nøyaktig det samme jeg sa, etter meg. Hvis jeg svarer noe i samma duren som det flere før meg har svart hvorfor er det mine skrivefeil eller meninger som er så gale og må pirkes på? Men dere har helt rett, jeg burde drite i det!! hvis jeg kan gå over til å irritere meg istedet for å ta meg nær av det, så tror jeg det så kan gli over i likegyldighet Anonymous poster hash: 74f05...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå