AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Jeg har endelig tatt mot til meg og snakket med en reguleringstannlege, og skal hvis alt går etter planen få tannregulering innen våren setter inn. Det ble ganske dyrt i mitt tilfelle, så jeg valgte å gå for vanlig regulering ("togskinner") på fremsiden av tennene. Jeg bare lurer på om det er noen andre voksne her som har valgt samme type regulering, og hvordan det gikk i jobbsammenheng osv? Det er snakk om 1,5 år, forresten (minst). Anonymous poster hash: 271b4...5ea
Gjest constance90 Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Jeg fikk på sånn regulering når jeg var 22. Noen få kommenterte det, men alle voksne forstår at det er normalt å ha regulering. Noen får det for kosmetiske grunner eller noen har ikke behov for det før etter visdomstennene vokser ut. Det gikk helt fint på jobb! Det var faktisk ikke så mange som la merke til det, de la bare merke til at det var "noe nytt" når jeg hadde tatt den av. Men jeg smilte jo mye mer da.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Min bestemor fikk regulering når hun var 64! Og jeg må si hun rocka det Anonymous poster hash: 5ce34...603 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå