AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #22 Skrevet 21. september 2014 Har ikke plass til iOS 8. Hvor stor plass tar det? Leste et sted at man måtte ha 5 gb ledig. Får man disse 5 tilbake igjen etter å ha installert? Anonymous poster hash: 05843...d3f
-Jiinxs- Skrevet 21. september 2014 #23 Skrevet 21. september 2014 Hvor stor plass tar det? Leste et sted at man måtte ha 5 gb ledig. Får man disse 5 tilbake igjen etter å ha installert? Anonymous poster hash: 05843...d3f Ja, nesten-kanskje-sikker på at du får de tilbake.
Petra75 Skrevet 21. september 2014 #24 Skrevet 21. september 2014 Jeg skjønner ikke hvor bildene mine har blitt av.... Dvs, de er jo der fortsatt. Men "camera roll" er borte. Og i alle fotoredigeringsapper jeg har, hadde jeg muligheten til å plukke ett bilde fra min "bildestrøm", og redigere bilder. Men det går ikke lenger. Nå får jeg kun valgt bilder som er tatt nylig.... You and me both. Kjenner at den kan irritere meg etterhvert. Hvis noen vet hvordan man får tilbake den gamle måten å se bildene på, blir jeg glad.
Gjest extra Skrevet 22. september 2014 #25 Skrevet 22. september 2014 Jeg holder på nå. Spent på hvordan den er.Anonymous poster hash: 3b4a8...76a Min ble raskere og mer stabil.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #26 Skrevet 22. september 2014 Dere som mangler mikrofon-ikonet: Sjekk om mikrofonen er aktivert under instillinger. Anonymous poster hash: daca0...9d8
Infinite Skrevet 24. september 2014 #27 Skrevet 24. september 2014 You and me both. Kjenner at den kan irritere meg etterhvert. Hvis noen vet hvordan man får tilbake den gamle måten å se bildene på, blir jeg glad. Dette lurer jeg på også! Noen her som vet hvordan man kan få det slik det var før, at alle bildene lå på mappen "Albumer" ? Nå ligger kun de nyeste bildene der, mens man må inn på mappen "Bilder" for å få opp resten av bildene. Den mappen er veldig uoversiktelig, da bildene er delt inn etter dato. Liker ikke det, liker å ha alle samlet på rad og rekke i et eget album.
Version 2.0 Skrevet 24. september 2014 #28 Skrevet 24. september 2014 Har lastet den ned, men ikke merka stor forskjell utenom at man kan diktere meldinger, pluss noen småendringer i selve oppsettet av telefonen.
Gjest Peanut Skrevet 24. september 2014 #29 Skrevet 24. september 2014 Dette lurer jeg på også! Noen her som vet hvordan man kan få det slik det var før, at alle bildene lå på mappen "Albumer" ? Nå ligger kun de nyeste bildene der, mens man må inn på mappen "Bilder" for å få opp resten av bildene. Den mappen er veldig uoversiktelig, da bildene er delt inn etter dato. Liker ikke det, liker å ha alle samlet på rad og rekke i et eget album. Det kan man ikke i følge denne siden her: http://www.igeeksblog.com/camera-roll-missing-in-ios-8/ Det er bare å venne seg til det først som sist. :3 Siden generelt er svært bra hvis man har problemer med noe innen iPhone, iPad og iOS. For min del fant jeg denne siden her: http://www.igeeksblog.com/how-to-change-imessage-phone-number-on-iphone/ for å skifte telefonnummer på iMessage. ^^,
skyflakes Skrevet 24. september 2014 #30 Skrevet 24. september 2014 Hvor stor plass tar det? Leste et sted at man måtte ha 5 gb ledig. Får man disse 5 tilbake igjen etter å ha installert? Anonymous poster hash: 05843...d3f Jeg måtte slette nesten alle appene på mobilen for å få plass. Etter installeringen så lastet jeg de ned igjen, og det har gått fint
Infinite Skrevet 24. september 2014 #31 Skrevet 24. september 2014 Jeg måtte slette nesten alle appene på mobilen for å få plass. Etter installeringen så lastet jeg de ned igjen, og det har gått fint Samme her. Hvis man bruker Spotify, så hjelper det også å ta vekk offline-funksjonen. Det frigjør veldig mye plass.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #32 Skrevet 24. september 2014 Jeg har 4s og angrer på at jeg oppdaterte. Telefonen bokstavelig talt spiser batteri uten at jeg bruker telefonen i det hele tatt. Var fullt oppladet da jeg la meg i går kveld og sto på 21 prosent da jeg våknet etter 6 timers søvn. Har fulladet 3 ganger i dag. Har selvsagt lukket alle mulige programmer som jobber i bakgrunnen og håper derfor det bedrer seg noe. Anonymous poster hash: 5e391...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #33 Skrevet 26. september 2014 Når jeg skal innpå bildene går jeg etter oppdateringen alltid inniom kamera først. Får da opp bildene slik jeg liker det fra før jeg oppdaterte:)Anonymous poster hash: eaaf1...77a
Petra75 Skrevet 26. september 2014 #34 Skrevet 26. september 2014 Når jeg skal innpå bildene går jeg etter oppdateringen alltid inniom kamera først. Får da opp bildene slik jeg liker det fra før jeg oppdaterte:)Anonymous poster hash: eaaf1...77a Det gjør ikke jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #35 Skrevet 26. september 2014 Det gjør ikke jeg. Ikke helt likt som det var på galleri da. Men får opp et bilde å kan bla gjennom alle hvertfall Anonymous poster hash: eaaf1...77a
KaDust Skrevet 26. september 2014 #36 Skrevet 26. september 2014 Hvis dere er veldig plaget av bilde-visningen nå, så kan dere laste ned f.eks. MyRoll.
Infinite Skrevet 26. september 2014 #37 Skrevet 26. september 2014 Hvis dere er veldig plaget av bilde-visningen nå, så kan dere laste ned f.eks. MyRoll. Takk for tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå