Gå til innhold

Redd for Omgangssyke


kamel

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste blitt så redd for Omgangssyke, har ikke tenkt så mye på det før, men nå har jeg plutselig begynt å tenke mye på det, vet ikke hvorfor.

Er sjangsen stor eller liten for å bli smittet ute blant folk når det går mye av det?

På flyplasser, hoteller, t bane osv?

Jeg og typen skal til London i November, og jeg er litt redd siden vi skal dele et trangt bad, og hotellrommet er veldig trangt. Er selvfølgelig ikke så redd at jeg ikke tør å dra, jeg gleder meg til turen, men tenker jo litt på det.

Går det alltid mye rundt juletider?

Noen andre som har det som meg?

Og noen som kan berolige meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er likens som deg, og høsten er jo verst for oss som er redd for dette, helt frem til rundt juletider :(

Bruker du å få det lett? Hygiene er nr 1 her, viruset på komme i magen din for å slå ut, så om du vasker hendene godt før du lager deg mat og spiser o.l er sjangsen liten.

Jeg selv har dette veldig sjeldent, hadde det mye når jeg bodde hjemme enda, men de har dårlig hygiene det da.. og når jeg bodde på hybelhus sammen med 9 andre.

Ikke hatt det siden jeg flyttet for megselv faktisk :)

Vasker hendene etter at jeg har vært ute, før jeg lager mat, selvfølgelig etter dobesøk og a og til vasker jeg bare lett av mobiltlf/visa kortet med serviett.

Så ja.. det beroliger meg å bare passe på hygienen da. Uten at det blir for mye så man ikke får til å leve skikkelig såklart :)

Anonymous poster hash: 9bd15...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask hendene godt, spesielt før du tar hendene i ansiktet, om du skal spise eller ikke.

Vedr. risikoen for å bli smittet skal jeg ikke uttale meg for bastant, men jeg har i mange år tatt overfylt kollektivtransport til og fra jobb, og har som regel sluppet unna med 1-2 dager med bommullsdotter-i-ørene-forkjølelse pr år.



Anonymous poster hash: cae3f...4b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...