Gå til innhold

Luksusfellen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste i lokalavisa at han forstsatt er uten jobb..... jauda..

http://www.tk.no/nyheter/article7678492.ece

Merkelig synes jeg, når han fikk det kurset gratis for å kunne jobbe med det han ønsker å jobbe med.

Men, uansett så har man ikke råd til å være kresen og ikke jobbe, selv om det ikke er drømmejobben. Gå hjemme og sulle og heller skylde på NAV får man ikke orden på gjelda si med.

All cred til fruen i huset som jobber over 100% i hjemmesykepleien! Skal jobbe bra mye i det yrket for å tjene langt over 400 000 i året!.

Anonymous poster hash: 68e5e...b8b

Nei han har ikke det nei? Man kan ikke være så kresen og noen ganger må man bare ta til takke med det man kan få. Sånn er livet. Synes han virket som en skikkelig drittunge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert gammel episode (ep.5/s6) går på tv3 nå..

Er det muulig? 235.000 i kredittkortgjeld hos norwegian... :hakeslepp:

Edit: Så nå at de er på sesong 11. jeg som ikke henger med :fnise:

Endret av Sugardoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert gammel episode (ep.5/s6) går på tv3 nå..

Er det muulig? 235.000 i kredittkortgjeld hos norwegian... :hakeslepp:

Edit: Så nå at de er på sesong 11. jeg som ikke henger med :fnise:

Ganske sykt med så mye i kredittkort gjeld! wtf? Har et mastercard jeg bruker når jeg handler på nett eller er på reise, betaler alt tilbake innen fristen på 40 dager eller hva det er. Har også grense på 20 000, ville aldri hatt en grense jeg ikke visste jeg kunne betalt tilbake asap!

Anonymous poster hash: d316d...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange av oss som ser på Luksusfellen for å booste selvtilliten.

Jeg har noe kredittgjeld jeg sliter med å bli kvitt og skammer meg litt over det, men når jeg ser disse folka på luksusfellen tenker man jo "Kanskje jeg ikke er så gæren likevel". Så en reprise her en dag hvor en person gikk 17 000 kr i minus hver bidige måned, og et par med barn som hadde forbruksgjeld på 800 000 kr....

Blir helt svett noen ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kan noen bekrefte eller avkrefte det jeg spør om nå, jeg er usikker på om jeg drømte det eller så det på tv. Er det en episode av luksusfellen som er dobbeltepisode hvor det fortsetter i neste episode? Når jeg så det på tv så husker jeg det var mye styr som skjedde og når dem endelig var klar til å starte måtte det fortsette i neste episode, husker ikke om dette var en drøm eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luksusfellen er et drittprogram og de som ser på det burde skamme seg mye mer enn de som er med i programmet! Å lage underholdning av menneskers problemer er et lavmål man vanskelig kan overgå. Disse menneskene, og spesielt de som har barn, burde fått hjelp og veiledning uten å bli gjort til latter i en offentlig gapestokk.

Makan!

Anonymous poster hash: 71f12...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusfellen er et drittprogram og de som ser på det burde skamme seg mye mer enn de som er med i programmet! Å lage underholdning av menneskers problemer er et lavmål man vanskelig kan overgå. Disse menneskene, og spesielt de som har barn, burde fått hjelp og veiledning uten å bli gjort til latter i en offentlig gapestokk.

Makan!

Anonymous poster hash: 71f12...0bd

Tja.. Når vi ikke har privatøkonomi som fag i grunnskolen, og heller ikke som valgfag på videregående, folk aner ikke hva renter eller krav betyr, vet ikke hva kredittsjekk er, tror forbrukslån betyr stipend og tror det er lurt å ta opp lån med 30%rente for å betale ned studielån på knappe 3-4%, og disse tallene i vårt land er et faktum (DinSide.no 2013)

"Beregninger gjort av Statistisk sentralbyrå (SSB) viser at en utlånsrente på 6,6 prosent i 2014, medfører at 20 prosent av norske husholdninger, som tilsvarer omtrent 500.000 husholdninger, må bruke mer enn 20 prosent av nettoinntekten til renteutgifter."

JA, DA ER DET LOV Å LURE.

Syns ikke det er så dumt jeg, da. Vi lærer jo av å se programmene på TV. Og tror du virkelig at økonomisk hjelp og den jobben de gjør er å få taki gratis? Og tror du at de som er med på programmet hadde søkt hjelp om de ikke hadde sett det på TV? NEI.
Finnes jo mye verre programmer som man lærer enda mindre av.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusfellen er et drittprogram og de som ser på det burde skamme seg mye mer enn de som er med i programmet! Å lage underholdning av menneskers problemer er et lavmål man vanskelig kan overgå. Disse menneskene, og spesielt de som har barn, burde fått hjelp og veiledning uten å bli gjort til latter i en offentlig gapestokk.

Makan!

Anonymous poster hash: 71f12...0bd

Takket være Luksusfellen (som seer, ikke deltaker!) fikk jeg snudd opp ned på min elendige økonomi, og nå sparer jeg flere tusen kroner i måneden. Jeg ser ikke på Luksusfellen som UNDERHOLDNING og gapestokk. Jeg ser på det som en mulighet til å lære, og at deltakerne får hjelp til å komme på rett vei.

Anonymous poster hash: 74ae4...932

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Når vi ikke har privatøkonomi som fag i grunnskolen, og heller ikke som valgfag på videregående, folk aner ikke hva renter eller krav betyr, vet ikke hva kredittsjekk er, tror forbrukslån betyr stipend og tror det er lurt å ta opp lån med 30%rente for å betale ned studielån på knappe 3-4%, og disse tallene i vårt land er et faktum (DinSide.no 2013)

"Beregninger gjort av Statistisk sentralbyrå (SSB) viser at en utlånsrente på 6,6 prosent i 2014, medfører at 20 prosent av norske husholdninger, som tilsvarer omtrent 500.000 husholdninger, må bruke mer enn 20 prosent av nettoinntekten til renteutgifter."

JA, DA ER DET LOV Å LURE.

Syns ikke det er så dumt jeg, da. Vi lærer jo av å se programmene på TV. Og tror du virkelig at økonomisk hjelp og den jobben de gjør er å få taki gratis? Og tror du at de som er med på programmet hadde søkt hjelp om de ikke hadde sett det på TV? NEI.

Finnes jo mye verre programmer som man lærer enda mindre av.

Tror du at disse programmene blir laget av godhet, for å hjelpe? De har ett mål: å tjene penger. De velger deltakere ut fra hva som gir høyest seertall, ikke hvem som trenger det mest.

Jeg sier det igjen: et kynisk drittprogram.

Det neste blir vel et konsept om å hjelpe syke folk som ikke har fått hjelp av helsevesenet. Direktesendt, med usikker utgang for dem som er med.

Alt for å tekkes seerne.

Anonymous poster hash: 71f12...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusfellen er et drittprogram og de som ser på det burde skamme seg mye mer enn de som er med i programmet! Å lage underholdning av menneskers problemer er et lavmål man vanskelig kan overgå. Disse menneskene, og spesielt de som har barn, burde fått hjelp og veiledning uten å bli gjort til latter i en offentlig gapestokk.

Makan! Anonymous poster hash: 71f12...0bd

Mer du som burde skamme deg som sier noe så teit. Luksusfellen er et underholdningsprogram. Dem som er så dum dem roter seg borti en stor knipe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være Luksusfellen (som seer, ikke deltaker!) fikk jeg snudd opp ned på min elendige økonomi, og nå sparer jeg flere tusen kroner i måneden. Jeg ser ikke på Luksusfellen som UNDERHOLDNING og gapestokk. Jeg ser på det som en mulighet til å lære, og at deltakerne får hjelp til å komme på rett vei.

Anonymous poster hash: 74ae4...932

Helt enig!

Jeg tror LS har vært med til å hjelpe mange. Både deltakere og seere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Jeg tror LS har vært med til å hjelpe mange. Både deltakere og seere :)

Så naivt :sukk:

Anonymous poster hash: 71f12...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer du som burde skamme deg som sier noe så teit. Luksusfellen er et underholdningsprogram. Dem som er så dum dem roter seg borti en stor knipe

Jeg sier sannheten. Underholdning av andres ulykke er nedrig og skamfullt.

Anonymous poster hash: 71f12...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så naivt :sukk:

Anonymous poster hash: 71f12...0bd

Det er vel ikke naivt? Det er fakta. Hvorfor tror du de som er med på Luksusfellen sier de har endret seg og fått et bedre liv etter Luksusfellen? Gjelder ikke alle, men mange.

Anonymous poster hash: 8c3e1...b7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sier sannheten. Underholdning av andres ulykke er nedrig og skamfullt.

Anonymous poster hash: 71f12...0bd

Nei du snakker tull, det er dem sin egen dumhet som har sendt dem i luksusfellen. Dem vet godt at dem havner på tv når dem blir med, luksusfellen er det meste populære programmet på tv3 i mange år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...