AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Jeg går på p-piller, men har vært på langweekend med jentene og glemte pillebrettet hjemme. Har altså ikke tatt pillen på 4 dager (tok på fredag og når jeg kom hjem idag). Ikke hatt sex siden torsdag kveld altså. Har hatt stikking i ene eggstokken(?), og lurer på om dette kan være eggløsning? Burde jeg og sambo bruke kondom i tillegg nå? Eller vil det at jeg fortsetter på pillen nå gjøre at et evt befruktet egg ikke klarer å feste seg? Har hørt at p-pillen skal gjøre det langt verre for sædceller å overleve. Anonymous poster hash: cdcd6...ca3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Du må bruke kondom nå ja. Er ikke umulig at det er eggløsningen du kjente. Anonymous poster hash: 3e09d...b2e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Du bør bruke kondom i 7 dager fra du husket å ta pillen igjen. Du vil nok få en bortfallsblødning også, hvis du har hoppet over mensen før. Anonymous poster hash: 65369...7c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå