Gå til innhold

Underlag på balkongen: Trefliser? Matte? Kunstgress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leiligheten min har en balkong. Den ser litt stusslig ut nå med betonggulv og ingen utemøbler. Jeg har vurdert å legge noen trefliser eller få ut en matte der, men så hørte jeg om noen som hadde lagt kunstgress på balkongen. Det er kanskje tingen?

Noen her som har erfaring med det? Hvor får man kjøpt kunstgress i fin kvalitet til en rimelig pris?

Eller ville dere heller gått for noe annet?

Anonymous poster hash: 12ec8...595
Skrevet

Jeg kan legge til at balkongen er på 7,5 kvadratmeter. Nok til å ha en liten sittegruppe ute?

Skrevet

Jeg ville valgt trefliser.

Fordi det er finere?

Gjest Vinglasset
Skrevet

Fordi det er finere?

Ja, jeg synes det er finere med tre.

Skrevet

Jeg ville valgt noe vedlikeholdsfritt.

Anonymous poster hash: 1c505...7e1

Skrevet

Jeg ville valgt trefliser.

Det har vi hatt da vi flyttet inn. Fruen i huset gikk i crogs på verandaen. Skoen hengte seg opp og hun var på god vei over rekkverket. Treflisene som klikkes sammen skulle være av beste kvalitet men var umulig å få jevne uten snublekanter. De ble raskt fjernet her!

Gresstepper som ligger i hele flater på gulvet er å foretrekke om du ikke vil legge frostsikre fliser.

Anonymous poster hash: 75faa...5e8

• Liker 1
Gjest Vinglasset
Skrevet

Det har vi hatt da vi flyttet inn. Fruen i huset gikk i crogs på verandaen. Skoen hengte seg opp og hun var på god vei over rekkverket. Treflisene som klikkes sammen skulle være av beste kvalitet men var umulig å få jevne uten snublekanter. De ble raskt fjernet her!

Gresstepper som ligger i hele flater på gulvet er å foretrekke om du ikke vil legge frostsikre fliser.

Anonymous poster hash: 75faa...5e8

Vi har plankegulv på balkongen og det er et fint og praktisk gulv.

Synes ikke gressteppe er noe fint så jeg hadde enten valgt skifer-fliser eller tregulv.

Skrevet

Trefliser eller utebelegg. Kunstgress eller matter er et herk å holde rent, og blir veldig fort stygt.

Anonymous poster hash: aa2f4...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...