Gå til innhold

Gi sete til... eldre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg syns det var veldig koselig hvor mange som reiste seg og generelt hjalp meg da jeg var gravid. (så høygravid ut fra ca 5 mnd så nøt lenge av det) . jeg har opplevd at det blir litt kleint, at jeg reiser meg men så tar ikke den gamle damen/mannen setet engang hehe. jaja, bedre det enn å ikke reise seg i tilfelle h*n trenger det tenker jeg. særlig da jeg var yngre (men ser fortsatt minst 5 år yngre ut) så fikk jeg bare stygge blikk av de eldre da jeg reiste meg. bare "hrmf , det er en selvfølge" jeg ventet ikke lenge heller.

Viktig å ha forståelse for sykdommer og plager som ikke er synlige! at en person er ung betyr ikke alltid at h*n er noe friskere enn deg eller den gamle mannen. tror det er lett å glemme.

Det var ikke morsomt, men veldig imponerende at bussjåføren er så omtenksom og passer på at alle passasjerene har det bra. Helt enig i at det er menn som skal løfte på bakken :Nikke:

hvorfor skal menn noe mer enn oss damer egentlig ?

Anonymous poster hash: 640f0...2c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er dumt at Skyss har fjernet nesten alle merker med "Reservert handicap/gravide/eldre". Det et lettere å be noen reise seg fra setet når det er reservert for de med behov. Det er ikke alle seter som er optimale for div handicap, og da syns jeg folk skal reise seg fra de setene når det er fult på bussen.

Jeg spør aldri om noen vil ha setet mitt. Jeg reiser meg opp når jeg ser noen komme på som kan trenge setet mer enn meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...