Gå til innhold

Onanering - får ikke til

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får rett og slett ikke til å onanere.

Jeg har prøvd flere ganger og kommer sikkert til å prøve flere ganger i fremtiden også...

Det føles bare ikke spesielt når jeg tar på meg selv. Hvis jeg tar på meg selv der nede - uansett hvor hen der nede og selv med fantasien på høygir - så skjer det ingenting. Ingen kiling eller noe sånt. Det føles det samme som om jeg skulle tatt meg på armen min...

Er det noe jeg ikke forstår med onanering og gjør feil?

Jeg "får det til" når jeg er med en mann....Det er bare litt irriterende å liksom når jeg har kjæreste - er singel nå for tiden - og han spør hva jeg liker og hva jeg vil han skal gjøre og så vet jeg ikke svaret! Når jeg snakker med en venninne om det så sier hun at jeg må utforske og prøve å finne det ut.....jeg har prøvd! Føler meg bare litt dum som føler meg som om jeg har strøket på ett av feltene ved det å være kvinnelig seksuell....

Anonymous poster hash: 4c6c4...629
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det mannen gjør som du ikke får til selv? Er det selve penetreringen eller noe annet?

Anonymous poster hash: d825c...e68
Skrevet

Da er vi to:)

...men det plager ikke meg

Skrevet

Same here, har aldri klart det med bare hender, men det finnes andre måter... :danse:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg blir sjeldent kåt jeg også om jeg er alene, kommer omtrent aldri om jeg skal onanere alene. Må ha mannen der ,og når han tar på meg, kommer jeg kjempefort!! :fnise::fnise:

Da er det ofte bare en liten touch som skal til og er nok å bare se litt ekstra på han . Alene derimot.. ah..kjedelig!

Skrevet

Får ikke til jeg heller, må ha kjæresten der for å komme in the mood.

Skrevet

Får du det ikke til med fingre kan du prøve deg på en liten vibrator :)

Skrevet (endret)

Samme her, men hadde en sånn liten vibrator som var helt rå. Den mistet jeg under flytting, tenkte å kjøpe ny, men så har vi sparedusj og den er enda bedre! Kan styre hvor hard og sentrert stråle man vi ha.

Anbefales!

Endret av Ulla Ullsokk
Skrevet

Jeg blir sjeldent kåt jeg også om jeg er alene, kommer omtrent aldri om jeg skal onanere alene. Må ha mannen der ,og når han tar på meg, kommer jeg kjempefort!! :fnise::fnise:

Da er det ofte bare en liten touch som skal til og er nok å bare se litt ekstra på han . Alene derimot.. ah..kjedelig!

En eks-kjæreste hadde det også sånn. Hun hadde ikke vanskelig for å få orgasme med kjærester, men hun var ikke kåt hvis hun ikke hadde noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...