Gå til innhold

Menskopp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å prøve meg på menskopp, men jeg er så usikker på hvilken type og hvilken størrelse jeg trenger!

Jeg har veldig lav livmortapp, så jeg har forstått at jeg trenger en som er kort. Har sett på MeLuna sin som er den korteste på markedet.

MEN, så har jeg født 3 barn vaginalt, er over 30 og pga. kobberspiral blør jeg mye.

Hjelp? :blomst:

Anonymous poster hash: a4abc...4fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger en giga-menskopp-tråd inne på forumet her et sted, der er det sikkert noen som er i samme situasjon som deg som har skrevet :) Bruker kopp selv, er veldig fornøyd! Men husk å gi det litt tilvenningstid i starten, ikke gi opp selv om det kan være litt vanskelig i starten.

• 3 uker senere...
Skrevet

Det ligger en giga-menskopp-tråd inne på forumet her et sted, der er det sikkert noen som er i samme situasjon som deg som har skrevet :) Bruker kopp selv, er veldig fornøyd! Men husk å gi det litt tilvenningstid i starten, ikke gi opp selv om det kan være litt vanskelig i starten.

Takk for svar (jeg er veldig sein... :P ). Jeg så den tråden, men problemet var at den var så gigastor. :ler:

Nå har jeg kjøpt (valget falt på femmecup) og prøvd ut i en syklus, og jeg elsker den! :nigo: Den passet perfekt på første forsøk, sikkert mye takket være at jeg gjorde god research i forkant og at jeg vet godt hvordan jeg er nedentil. :fnise:

Skrevet

Takk for svar (jeg er veldig sein... :P ). Jeg så den tråden, men problemet var at den var så gigastor. :ler:

Nå har jeg kjøpt (valget falt på femmecup) og prøvd ut i en syklus, og jeg elsker den! :nigo: Den passet perfekt på første forsøk, sikkert mye takket være at jeg gjorde god research i forkant og at jeg vet godt hvordan jeg er nedentil. :fnise:

Så bra! Den er gull verdt. Man sparer både penger og miljøet ved å bruke kopp!

Skrevet

Så bra! Kjøpte du den på nettsiden deres, og kom den i nøytral pakke, eller står det på pakken hva den inneholder/avsender?

Anonymous poster hash: 549b2...7e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...