AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Er så redd for blærekreft! !! Har ubehag rett innforbi urinrør. Ikke no vondt å tisse, har ikke urinveisinfeksjon..hvis det hadde vært kreft hadde ikke da kanskje vært mere smerter ol..Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0
Sphynx Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Når det er ubehag er det vel uansett greit å få sjekket det hos legen?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Når det er ubehag er det vel uansett greit å få sjekket det hos legen? Hei :-) har vært hos legen, hadde ikke uiv.og sa jeg var redd for blærekreft, men hun mente at det var det ikke.:-)Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0
Sphynx Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Hei :-) har vært hos legen, hadde ikke uiv.og sa jeg var redd for blærekreft, men hun mente at det var det ikke.:-)Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0 Jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til med det innlegget da...?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Jeg ble ikke undersøkt annet enn urinen. Så ble bare litt bekymret.Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0
Sphynx Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Jeg ble ikke undersøkt annet enn urinen. Så ble bare litt bekymret.Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0 Om legen mener det ikke kan være kreft, så trenger du nok ikke å bekymre deg Ville nok sjekket det igjen og bedt legen ta en titt på selve urinrøret om det ikke ble bedre. Man skal jo ikke gå rundt å ha vondt!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Takk for svar:-) er nok litt av bekymret type.men tror du ikke hvis det hadde vært farlig, så hadde det blitt værre.det jeg har kan være borte i flere dager, så kommer d igjen.altså ikke hele tiden:-)Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0
Sphynx Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Takk for svar:-) er nok litt av bekymret type.men tror du ikke hvis det hadde vært farlig, så hadde det blitt værre.det jeg har kan være borte i flere dager, så kommer d igjen.altså ikke hele tiden:-)Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0 Det er vanskelig å si hvordan symptomene kan være, har ingen peiling på dette personlig. Det gir mening iallefall. Rart at det kommer å går da, kan det være en kjønnsykdom....?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #9 Skrevet 16. september 2014 Er ikke en kjønnsykdom.begynner å lure på om jeg kan reagere på dopapir. For kjenner d faktisk værst rett etter jeg har tørket meg.Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Har fortsatt dette problemet, noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Kan du beskrive plagene mer nøye? Hvor sitter det, når kommer ubehaget, hvordan kjennes dette ubehaget, hvor lenge varer det, hva gjør det verre eller bedre, etc. Anonymous poster hash: 94a36...f1b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #12 Skrevet 3. oktober 2014 Kan du beskrive plagene mer nøye? Hvor sitter det, når kommer ubehaget, hvordan kjennes dette ubehaget, hvor lenge varer det, hva gjør det verre eller bedre, etc. Anonymous poster hash: 94a36...f1b Hei :-) føler det blir værre når jeg tørker mwg..ubehaget føles som om jeg er tørr og sår, men er ikke tørr. Kan også beskrive det som om jeg skulle ha tørket meg hardt med en grov klut..så meg nettopp med speil og prøvde å kjenne etter, og det kan virke som om det er rett under urinrørsåpning, og det ruglete/klumpete området før skjedeingangen..jåper du forstår hva jeg mener..var nettopp hos gynekolog, han kunne ikke se no galt.Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0
Sphynx Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Hei :-) føler det blir værre når jeg tørker mwg..ubehaget føles som om jeg er tørr og sår, men er ikke tørr. Kan også beskrive det som om jeg skulle ha tørket meg hardt med en grov klut..så meg nettopp med speil og prøvde å kjenne etter, og det kan virke som om det er rett under urinrørsåpning, og det ruglete/klumpete området før skjedeingangen..jåper du forstår hva jeg mener..var nettopp hos gynekolog, han kunne ikke se no galt.Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0 Hva sa gynekologen når du sa det var vondt da? Bare 'jaja' ? Synes det er så rart at man ikke får svar av slike leger. Var selv hos en lege og som bare satt sånn 'jaja' når jeg fortalte om mine plager.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Har fortsatt dette problemet, noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0 Ta en test for å utelukke klamydia, mycoplasma eller annen seksuelt overførbar uhretritt. Det kan være det, faktisk. Det vil ikke slå ut bare på en vanlig test mot uvi.Anonymous poster hash: e7284...e09
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #15 Skrevet 5. oktober 2014 Hva sa gynekologen når du sa det var vondt da? Bare 'jaja' ? Synes det er så rart at man ikke får svar av slike leger. Var selv hos en lege og som bare satt sånn 'jaja' når jeg fortalte om mine plager. Har sagt det til både lege og gynekolog, men de så ikke noe galt dermed viste de ikke.Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0
Sphynx Skrevet 5. oktober 2014 #16 Skrevet 5. oktober 2014 Har sagt det til både lege og gynekolog, men de så ikke noe galt dermed viste de ikke.Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0 Skjønner meg ikke på leger som bare gir opp. De burde sent deg videre til noen andre eller undersøke mere. Har du prøvd å bytte dopapir? Kanskje kutte ut underlivs-såpe om du bruker det?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #17 Skrevet 5. oktober 2014 Høres ut som en irritasjon i urinrøret. Bruker du truseinnlegg/bind med parfyme, kutt det ut. Jeg kan ikke forstå hvordan noen kan orke å bruke disse uansett. Vasker du undertøyet ditt i parfymert vaskemiddel/ skyllemiddel bør du vurdere det også. Huden i underlivet er mye mer utsatt og skjør enn ellers, så det er viktig og ikke bruke ting som kan irritere. Det er mennesker som sliter med å tåle dopapir/bind. De finnes tøybind som kan brukes hvis det er tilfelle. Du må nesten prøve deg frem, men for meg høres det veldig ut til å være en overømfintlighet i huden og slimhinnene rundt urinrøret. Anonymous poster hash: daff0...c9c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #18 Skrevet 5. oktober 2014 Høres ut som en irritasjon i urinrøret. Bruker du truseinnlegg/bind med parfyme, kutt det ut. Jeg kan ikke forstå hvordan noen kan orke å bruke disse uansett. Vasker du undertøyet ditt i parfymert vaskemiddel/ skyllemiddel bør du vurdere det også. Huden i underlivet er mye mer utsatt og skjør enn ellers, så det er viktig og ikke bruke ting som kan irritere. Det er mennesker som sliter med å tåle dopapir/bind. De finnes tøybind som kan brukes hvis det er tilfelle. Du må nesten prøve deg frem, men for meg høres det veldig ut til å være en overømfintlighet i huden og slimhinnene rundt urinrøret.Anonymous poster hash: daff0...c9c Har vært inne på tanken med dopapir. Det gjør ikke vondt når jeg tisser:-)Anonymous poster hash: 3ec8a...4b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå